Even voorstellen?

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
_OL_

Goeiemiddag allemaal!

M'n naam is Olivier, OL voor de vrienden, sinds 2011 eigenaar van een SR42.

Ik heb de fiets oorspronkelijk gekocht als reismotor voor een retourtje Ijsland, maar heeft daarna nog dienst gedaan als woon-werk pakezel en een zuid Europa reis tot 'ie twee jaar terug is vastgelopen (of dat dacht ik toch) en sindsdien in een verloren hoekje van de garage staat stof te vergaren.
Onlangs eindelijk (eindelijk!) een goed motorblok gevonden, via dit forum dan nog (dank je wel Leo!).

Momenteel bezig om de grote single terug tussen m'n rijdend materieel te krijgen :bday:

Misschien wat foto's uit de oude doos...

Dit is 'em dan, een week oud (voor mij althans), op weg naar het hoge noorden, met passagier, een berg bagage en totaal ongeschikte banden :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Net toegekomen en (toen nog) prachtig weer..

Afbeelding

Gelukkig had iedereen off-road banden :lol:

Afbeelding

De eerste rivier doorsteekjes..

Afbeelding

Net in het water gelegen, jammer genoeg geen foto van het moment zelf :(

Afbeelding

Ongelofelijke landschappen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

... het kan ook waaien daarginds :D

Afbeelding

En op het einde al niet meer zo proper als in het begin..

Afbeelding

Afbeelding

Zo, tot daar m'n eerste post. Hopelijk hebben jullie er wat aan :lol:
Het blok uit deze brommer komt te koop, en ik zoek nog wat andere stukken, maar da's voor een andere topic..

Gegroet!
TL1000R, DR800, ZXR400, CBR250R, TLR250R
Leo

Hoi _OL_ ,

Leuk dat je de stap genomen hebt hier je belevenissen met de BIG te posten :toost: en vele fijne km`s met je nieuwe blok gewenst !
futurist

Ik ben met mijn off road "89 er Big ook op IJsland geweest. Gelweldige ervaring die ik ook nog eens ga doen. Ik had minder bagage (zat in een volgwagen) en daarom "RESPECT" dat je Ijsland zo rond bent gekomen. Geweldig land megt 4 seizoenen in één dag. Ik ben ook maar één keer omgegaan midden in een rivier door over een kei heen te proberen te rijden die doordat de stroom erg sterk was en ik er dus midden voor uitkwamn. Ik zag het ding in het heldere water maar achteraf had ik wel een 30" wiel nodig om erover heen te kunnen rijden. Gelukkig de kill switch bediend voordat hij onder ging. Gelukkig was de veranderde lucht inlaat hoog genoeg dat er geen water in de inlaat is gekomen. Zijn jullie ook nog bij de huppeldepuppelskjil geweest waar dat 2e wereldoorlog spittfire blok naast de cabin lag?
Mooi om je terug bij de club te hebben. Join the crew en post zo veel mogelijk, altijd fun hier. Ok ja en oordopjes kopen als je een beetje een mietje (sorry) fijn gevoelig bent want er komt hiet ook nog wel eens geen motorpraat voorbij.

greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ouwe Reus

Hoi Olivier,
EIndelijk een introductie, en wat voor een :wink:
Plaatje met de BIG met de weerspiegeling van een kampvuur is heel mooi.
Hoop dat je (weer) veel plezier beleefd met het 96'er blok in jouw 90'er.
Marco
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Plaats reactie