Mijn verstand zegt 'niet kopen die poolse rommel". Maar ja, een BIG rij je nou eenmaal met gevoel, en minder met je verstand

Heeft een van jullie een idee van de kwaliteit en/of het geluid?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
ik heb ondertussen via mijn Poolse collega's contact gehad met die knakker. Helaas kan hij voor ons niet diezelfde prijzen hanteren. In Polen gaat dat toch nog iets anders met belastingen enzo. Bij export ligt dat wat anders, ik krijg de prijzen van hem te horen binnenkort. Wel wil hij bij afname van 3 sets de verzendkosten gratis doen, wij moeten dan hier voor de verzending zorgen.futurist schreef:voor de dubbele set maar ongeveer €237.53 aan de huidige koers.......(die stuitert nogal de laatste weken)
de enkele demper kost dan maar ongeveer €132.27 aan de huidige koers.....
en dat is incl link pipe incl op sturen binnen Polen denk ik er uit te begrijpen.
er werken een paar Polen bij mij op de vestiging en dus zou ik ze eens kunnen vragen te vertalen en misschien er een group buy van kunnen maken.
futurist
Bij de buren wordt alleen over de toelating gezeurd, niks over de kwaliteit. Ik ga het toch proberen. Deel van het vakantiegeld is reeds gereserveerd, zeker na Leo's conclusie dat die prachtige Laser te veel herrie maakt (wat ik zelf ook al een beetje had verwacht na los ertegen geprobeert te hebben.Ouwe Reus schreef:Heeft ook de aand8 van onze Duitse afdeling....
ESD Marke Dominator in Ebay -> taugt das was???
Van achteren genomen is meestal in het donker..................Ouwe Reus schreef:Van achteren genomen, maar in het donker....
Touwtjes heb ik gebruikt om dempers even "omhoog" te houden en niet met het volle gewicht op de bocht te laten rusten tijdens montagefuturist schreef:Ik neem aan dat die draadjes niet standaard zijn.
Klopt helemaal. Spruitstuk wordt nieuw meegeleverd, en wordt direct de op de bestaande uitlaatbocht gemonteerd.zappa.suzuki schreef:zie ik het nou goed en gaat het spruitstuk direct op de uitlaatbocht en heb je het oude roestige spruitstuk niet nodig?