Ik heb 2 dr big's.
Nu is dit weekend van de sr42, geen idee hoe het komt, bij de tandwielen van de starter de houder ervan afgebroken.
De starttrein van de startmotor tot aan het vliegwiel gaat over een paar tandwielen, die zitten op een soort busje, asje, en dat zit in de blok.
Nu waar dat in de blok zit, dat zit afgebroken dus de tandwielen kunnen er niet in blijven staan. Ik deed het open en er lagen wat spaantjes en brokjes in,
de rest ziet er vrij oké uit, maar ik denk dat de carter dus voor de vuilbak is.
Aangezien ik binnen een 40-tal dagen op reis moet vertrekken richting oost europa met de moto, en ik mijn vertrouwen in een DR big wat verloren ben ,
ga ik ze eventueel in de verkoop doen. Alleen als ik merk dat er genoeg interesse is, en dat ze nog iets waard zijn. Voor een laag bedrag hou ik ze liever
en maak ik de sr42 eens na de reis. Dus ga ik nu op zoek achter een andere motor waarmee ik kan reizen.
De ene sr42 heeft een mooie lak,
komt met valbeugels,
wp achtervering ( boekjes en garantie enz zijn er allemaal bij )
hrt kettingspanner
verhoogde ruit
SPLINTER-nieuwe banden, trailmax. Letterlijk 13 km mee gereden. ( als ik ze kan overzetten op mijn volgende motor, dan komt de dr met banden in goede staat, conti )
Ketting en tandwielen in goede staat
Dit is de motor waarvan de starttrein dus kapot is.
Dan heb ik nog de sr43
Deze is in nieuwe lak,
laser pro duro
hrt grille boven de koplamp
12v stekker,
...
Rijd en schakelt goed, start meteen, banden in redelijke staat.
Als er veel interesse is in de sr42 in onderdelen, wil ik er misschien aan denken om hem uitéén te halen..
Beiden komen met dr750 papieren. ( typeplaatje enz klopt met de motor. )
Wat foto's :

Bieden mag dus voor beiden, of voor één apart. Je mag ook laten weten moest je geïnteresseerd zijn in onderdelen van de sr42, maar enkel bij genoeg interesse.
Veel uitleg, maar je begrijpt mijn situatie waarschijnlijk wel