-->
Ik heb de uitlaat schitterend iets bij getimmerd. Zo'n RVS pijp is overigens nog moeilijk te vervormen zeg. Er moesten flinke klappen met een moker worden gegeven!
Moderators: ghulst, Jo VdB, Zot, henk-v
Ik heb een 4PT. Verschilt slechts weinig van een 3TB. Maar toch wel iets. Zo heeft een 4PT (DJ02 in het framenummer) iets andere voorvorkpoten heb ik gemerkt, geen voorvorkpoot-aftap-plug, en minder doorsmeernippels bij de achterbrug. Verder nog wat optische zaken zoals wat vreemd groot plastic wat ik direct heb verwijderd in het kader van "travel light".cornepol schreef:Wat voor een type XT heb jij trouwens: het lijkt een 3TB? Wij zijn namelijk op zoek naar een ander rek, en volgens mij is er iets raars met het bouwjaar en het type, want die van mijn vriendin is een ook 3TB, maar hij ziet er anders uit dan die van jou...
Daar heb ik mijn hersenen ook al over zitten pijnigen; een pakketje kippengaas is gewoonweg subliem gevonden. De draad is dun genoeg om snel af te koelen en zodoende weinig warmte naar de andere zijde van het 'pakketje' te leiden zodat het nylon niet (te) warm wordt.Freek schreef:Dit zijn de waterdichte Ortlieb zadeltassen.
Waar het zijschild ophoud aan de achterkant, heb ik een stukje kippegaas als pakketje opgevouwen en aan mijn tas vastgemaakt.