Hoi,
Passen de valbeugels van een dr 750 ook op een 800?
Of vallen ze erop te krijgen mits een kleine aanpassing?
Groet!
Jasper
Valbeugels dr750 op dr800?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Die 800 van jou is een SR43. De valbeugels waar je jouw ogen op hebt laten vallen zijn gemonteerd op een SR42, welke qua looks bijna gelijk is aan de SR41. Uiterlijk verschil is alleen de opdruk 800s en de schijfrem achter. Waar het verschil voor wat betreft de valbeugels precies in zit, weet ik niet maar ik verwacht een verschil in de contouren van de tank (en dus ook in de valbeugels).
Voor jou BIG, scoor dan een setje van deze RD Moto valbeugels. Heb er ooit een gekocht op eBay, en daarna volge er een group buy
Voor jou BIG, scoor dan een setje van deze RD Moto valbeugels. Heb er ooit een gekocht op eBay, en daarna volge er een group buy

Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Dat zijn wel mooie valbeugels voor een redelijke prijs!
Valt een tank ervan op mijn dr te plaatsen? Ik denk eventueel aan alle kappen en tank overbouwen om met mijn 800 wat meer enduro te gaan rijden,
de mijne staat namelijk in nieuwe lak..
Het is dus wel degelijk een 800 sr42 op de foto?
Groeten
Valt een tank ervan op mijn dr te plaatsen? Ik denk eventueel aan alle kappen en tank overbouwen om met mijn 800 wat meer enduro te gaan rijden,
Het is dus wel degelijk een 800 sr42 op de foto?
Groeten
Dat gaat niet passen. Frame is ook aan de achterkant compleet anders.japser11 schreef:Valt een tank ervan op mijn dr te plaatsen? Ik denk eventueel aan alle kappen en tank overbouwen om met mijn 800 wat meer enduro te gaan rijden,
Yes!japser11 schreef: Het is dus wel degelijk een 800 sr42 op de foto?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
Op mijn SR42 had ik valbeugels zitten die daarvoor van een SR43 waren afgeschroefd. Ze leken wel erg ver van de tank te staan. Vond ik niet erg, dan kon er mooi een fles olie tussen geklemd worden
Later kwam de groupbuy van de beugel die Ouwe Reus aanhaalt. Persoonlijk had ik liever die beugel gehad.Ziet er een stuk steviger uit dan alle ander beugels.

Later kwam de groupbuy van de beugel die Ouwe Reus aanhaalt. Persoonlijk had ik liever die beugel gehad.Ziet er een stuk steviger uit dan alle ander beugels.