TE KOOP: DR800 SR43B uit '97
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Omdat mijn DR meer stof dan zand staat te vangen wordt het hoog tijd dat ik hem een beter "baasje" gun.
Het is een zwarte DR 800 sr43b uit '97 die door de bij ons allen bekende futurist met veel zorg en kunde in 2013 helemaal nagekeken is.
"grote beurt+ olie, oliefilter, bougie's, kleppen stellen, carb's cleaning, ketting en tandwielen vervangen, remblokken voor vervangen, balhoofd afstellen, progressieve voorvering erin en dikkere olie vullen voorvork, achter rem revisie, kabels smeren, gaskabel vervangen, valbeugels erop"
Na deze grote beurt heeft de motor nog hooguit 50 kilometer gereden (en niet eens met mij erop)
Omdat ik het echt belangrijk vind dat de motor weer gebruikt gaat worden mag hij voor een heel zacht prijsje weg.
Een echte liefhebber mag hem daarom voor 1350,- bij me op komen halen.
Lijkt mij een hele goede deal voor een fantastische '97'er DR800 !
Foto's zal ik zo snel mogelijk toevoegen.
Groet,
Bawdj
Het is een zwarte DR 800 sr43b uit '97 die door de bij ons allen bekende futurist met veel zorg en kunde in 2013 helemaal nagekeken is.
"grote beurt+ olie, oliefilter, bougie's, kleppen stellen, carb's cleaning, ketting en tandwielen vervangen, remblokken voor vervangen, balhoofd afstellen, progressieve voorvering erin en dikkere olie vullen voorvork, achter rem revisie, kabels smeren, gaskabel vervangen, valbeugels erop"
Na deze grote beurt heeft de motor nog hooguit 50 kilometer gereden (en niet eens met mij erop)
Omdat ik het echt belangrijk vind dat de motor weer gebruikt gaat worden mag hij voor een heel zacht prijsje weg.
Een echte liefhebber mag hem daarom voor 1350,- bij me op komen halen.
Lijkt mij een hele goede deal voor een fantastische '97'er DR800 !
Foto's zal ik zo snel mogelijk toevoegen.
Groet,
Bawdj
mannen, niet omdat ik de motor in orde heb gemaakt maar omdat ik er ook mee heb gereden,
dit is wel echt een fijne Big, uiterlijk echt goed, netjes, niet perfect maar mooier dan wat je in de regel vind en om een of andere reden loopt deze Big echt geweldig, ik had het gevoel dat ie zeker meer dan 5 Pk meer had als de SR43 ,97 waar ik toen zelf mee reed. Ook heeft de motor nog meer featers als genoemd zoals goede nieuwe handkappen.
Als je een mooie Big zoekt is dit het moment.
Futurist
dit is wel echt een fijne Big, uiterlijk echt goed, netjes, niet perfect maar mooier dan wat je in de regel vind en om een of andere reden loopt deze Big echt geweldig, ik had het gevoel dat ie zeker meer dan 5 Pk meer had als de SR43 ,97 waar ik toen zelf mee reed. Ook heeft de motor nog meer featers als genoemd zoals goede nieuwe handkappen.
Als je een mooie Big zoekt is dit het moment.
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
foto's??
Hoi Henk,henk-v schreef:foto's??
Op dit forum gaat het allemaal wat langzamer.
Als men op 17 maart post "Foto's zal ik zo snel mogelijk toevoegen" dan betekent dat "voor het eind van het jaar denk ik foto`s toe te voegen maar eigenlijk heb ik spijt en wil ik hem niet kwijt " .
Vandaar dat ook nog geen enkele BIGrijder naar de foto`s gevraagd heeft.
Als je die van jou niet verkoopt, kan iemand mooi een bouwpakket kopen bij mij
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
eehhhh, ik vraag me nu serieus af of ik een aantal jaar geleden wel de goede motor heb gekocht als zelfs de echte liefhebbers geen interesse lijken te hebben???
Is het de kleur, het type, het bouwjaar, de prijs of iets anders ?
Ik weet het dus niet maar als er hier helaas geen interesse is dan gaat hij na volgende week toch maar op marktplaats. Dit natuurlijk tenzij iemand er een alsnog een leuk bod op doet. En zoals al eerder geschreven verkoop ik hem liever aan een liefhebber (voor minder geld) dan voor de volle mep aan iemand die hem net als ik stil in de garage laat staan.
Ik zou zeggen 'grijp alsnog je kans en doe een leuk bod op deze mooie '97'er'
Is het de kleur, het type, het bouwjaar, de prijs of iets anders ?
Ik weet het dus niet maar als er hier helaas geen interesse is dan gaat hij na volgende week toch maar op marktplaats. Dit natuurlijk tenzij iemand er een alsnog een leuk bod op doet. En zoals al eerder geschreven verkoop ik hem liever aan een liefhebber (voor minder geld) dan voor de volle mep aan iemand die hem net als ik stil in de garage laat staan.
Ik zou zeggen 'grijp alsnog je kans en doe een leuk bod op deze mooie '97'er'
-
Ey Bawdj,
Tuurlijk heb je de goede motor gekocht maar hier hebben we er allemaal al 1 of meer dus zoeken er niet direct 1 tenzij je hem voor een bodem prijs weg doet en daar is hij zeker te mooi voor.
Hoop dat je hem voor een mooie prijs verkoopt op MP
Tuurlijk heb je de goede motor gekocht maar hier hebben we er allemaal al 1 of meer dus zoeken er niet direct 1 tenzij je hem voor een bodem prijs weg doet en daar is hij zeker te mooi voor.
Hoop dat je hem voor een mooie prijs verkoopt op MP
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Het is een last gen & last year BIG. Dus nieuwer kan je niet krijgenBawdj schreef:eehhhh, ik vraag me nu serieus af of ik een aantal jaar geleden wel de goede motor heb gekocht als zelfs de echte liefhebbers geen interesse lijken te hebben???
Zeker een mooi ding, en aan liefhebbers hier geen gebrek. Interesse is er zeker wel Bawdj!
Punt is dat de meesten hier geen plek hebben of iig geen plek voor nog meer BIG'getjes.
Dat vraag ik mij ook wel een beetje af. Zou je mij de originele foto's svp willen opsturen?Edwin schreef: Hoeveel km'ers staan er eigenlijk op?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Jaahaaa en nogmaals, dat ding rijd echt geweldig, serieus die gaat in 2 gewoon als powerwheelie op het achterwiel...........
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ha Edwin en Ouwe Reus,
De km teller staat onder de 50k
.
Exact weet ik het zo even niet maar op de foto staat de teller op 48846. Daarna heeft mijn buurman er nog 1.5 week mee op en neer gereden naar zijn werk. En dat zal zo'n 30km/dag zijn geweest.
@ouwe reus: foto's komen je kant op, maar je hebt hem al eens in het echt gezien
De km teller staat onder de 50k
.
Exact weet ik het zo even niet maar op de foto staat de teller op 48846. Daarna heeft mijn buurman er nog 1.5 week mee op en neer gereden naar zijn werk. En dat zal zo'n 30km/dag zijn geweest.
@ouwe reus: foto's komen je kant op, maar je hebt hem al eens in het echt gezien
Happily married but "single" in my spare time.............
DR800
ZZR1100
KTM500
DR800
ZZR1100
KTM500
mag dat wel met zo'n Kawa Nickname.........Leo schreef:Welkom bij de club Cor nr 2 !
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
- de antrapper
De KLR650, een jaar lang gehad, de volgende was een Big,
is net zoiets als een Big, overal geliefd behalve in Nederland
ps ; god wat trilde dat ding
is net zoiets als een Big, overal geliefd behalve in Nederland
ps ; god wat trilde dat ding
Big Bigger Tiger en weer Big
LOL! Leuk om erbij te zijn . KLR's trillen zeker lekker. Maar de ADV 640'nog meer! De eerste paar honderd km er alweer opzitten met de Big. Heerlijk. Kan goed merken dat íe niet zoveel heeft gelopen laatste jaren. Toen ik wegging uit 's zuiden liep íe krapaan stationair....bij thuiskomst in de achterhoek bijna 2000 toeren. Loop nu alles rustig langs en maak 't helemaal naar m'n smaak. Dit is ook pas m'n 4e Big.... Bougies pik zwart, dus loopt te rijk. Bij hard werken loopt íe inderdaad prachtig, maar stabiel op 4500~5000 loopt ie nog niet lekker. Kwam in elk geval al tegen dat benzineslang klem zat tussen luchtfilter en frame. Was nog maar half open. Is ook stomme plek om benzinefiltertje te verstoppen eigenlijk. Ga ik nog eens andere routering voor verzinnen. Ook zat de carterontluchting door al die korte stukkies laatste tijd natuurlijk zo vol sludge en water dat het in het luchtfilter stond. Ook niet echt lekker voor het mengsel. Meteen maar weer even gaatje in die aftapplug gemaakt. Komt allemaal helemaal goed!
Happy rides!
Happy rides!
KLRCor
KLR650,Tengai '87 '90 '03
DR Big '92 '93 '96 en nu een '97
KTM 640 Adventure 2000 en '03
KLR650,Tengai '87 '90 '03
DR Big '92 '93 '96 en nu een '97
KTM 640 Adventure 2000 en '03
-
Welkom hier Cor!
je 4e Big, toe maar, ben zelf pas aan mn 3e bezig
klinkt als of ie in goede handen is bij je
Vind mn KTM Adv 640 niet echt heel erg trillen maar als ie op zn zijstandaard staat en je geeft wat gas wandelt ie wel achteruit, trilt idd wel meer dan de Big maar kan er wel mee leven maar als ik een paar 100 km op de weg moet rijden pak ik zeker liever mn Big
je 4e Big, toe maar, ben zelf pas aan mn 3e bezig
klinkt als of ie in goede handen is bij je
Vind mn KTM Adv 640 niet echt heel erg trillen maar als ie op zn zijstandaard staat en je geeft wat gas wandelt ie wel achteruit, trilt idd wel meer dan de Big maar kan er wel mee leven maar als ik een paar 100 km op de weg moet rijden pak ik zeker liever mn Big
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997