ketting smeersysteem

Voor de zware jongens op (semi)noppenbanden

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot

Plaats reactie
Freek
Site Admin
Berichten: 2037
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

ketting smeersysteem

Bericht door Freek »

WWW.OSCO.NL

Afbeelding

Iemand ervaring mee?

In tegenstelling tot de Scottoiler, wodt deze niet aangesloten op het vacuum van de motor, maar is handbediend.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Freek
Site Admin
Berichten: 2037
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Bericht door Freek »

:idea:
Bij nader inzien, maak je voor een fractie van de kosten van dit systeem zelf iets.

Koop een (navulbaar) 50 ml spuitbusje kettingvet, doe hier een slangetje aan, pruts 'm ergens aan de motor en je bent voor € 5,-- klaar.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Bericht door Zot »

te zwaar en gaat stuk.

Een spuitbus of een pot vet staat thuis en weegt dus niets en gaat niet stuk ook.
Afbeelding
Roos
Berichten: 82
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 01:52
Locatie: Hamont (BE)
Contacteer:

Bericht door Roos »

Ja, ik heb er een op mijn CB-1, bij het ontbreken van een middenbok ideaal, omdat ik anders veel te laat mijn ketting zou smeren (laksheid).
Daarnaast vind ik het perfect, omdat je nooit meer spuitbussen mee hoeft te nemen op vakantie. Zou 'm om die reden ook wel op mijn 650GS willen hebben. Alleen toen ik 'm 3 jaar geleden kocht was ie nog redelijk onbekend en maar 80 gulden?!
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02
cornepol
Berichten: 60
Lid geworden op: ma jan 26, 2004 15:42
Locatie: Huizen
Contacteer:

Bericht door cornepol »

Haai,

Werkt voor geen meter. Vorig jaar een scottoiler voor mijn tripje gemonteerd, maar alles gaat verstopt zitten. Ook blijft alles stof aan je ketting hangen. Vooral als je O-ring hebt gewoon fijn met spuitbusje doen!

Doei,
Corné
Plaats reactie