WWW.OSCO.NL
Iemand ervaring mee?
In tegenstelling tot de Scottoiler, wodt deze niet aangesloten op het vacuum van de motor, maar is handbediend.
ketting smeersysteem
Moderators: ghulst, Jo VdB, Zot, henk-v
-
- Site Admin
- Contacteer:
Bij nader inzien, maak je voor een fractie van de kosten van dit systeem zelf iets.
Koop een (navulbaar) 50 ml spuitbusje kettingvet, doe hier een slangetje aan, pruts 'm ergens aan de motor en je bent voor € 5,-- klaar.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Ja, ik heb er een op mijn CB-1, bij het ontbreken van een middenbok ideaal, omdat ik anders veel te laat mijn ketting zou smeren (laksheid).
Daarnaast vind ik het perfect, omdat je nooit meer spuitbussen mee hoeft te nemen op vakantie. Zou 'm om die reden ook wel op mijn 650GS willen hebben. Alleen toen ik 'm 3 jaar geleden kocht was ie nog redelijk onbekend en maar 80 gulden?!
Daarnaast vind ik het perfect, omdat je nooit meer spuitbussen mee hoeft te nemen op vakantie. Zou 'm om die reden ook wel op mijn 650GS willen hebben. Alleen toen ik 'm 3 jaar geleden kocht was ie nog redelijk onbekend en maar 80 gulden?!
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02
Haai,
Werkt voor geen meter. Vorig jaar een scottoiler voor mijn tripje gemonteerd, maar alles gaat verstopt zitten. Ook blijft alles stof aan je ketting hangen. Vooral als je O-ring hebt gewoon fijn met spuitbusje doen!
Doei,
Corné
Werkt voor geen meter. Vorig jaar een scottoiler voor mijn tripje gemonteerd, maar alles gaat verstopt zitten. Ook blijft alles stof aan je ketting hangen. Vooral als je O-ring hebt gewoon fijn met spuitbusje doen!
Doei,
Corné