BF Goodridge Crossengo : wie heeft ervaring ?

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
mmrizio...

Heeft er al iemand ervaring met de BF Goodridge Cross&Go? Ze zijn een half jaar geleden geintroduceerd als een band met lange noppen, die dus niet FIM goedgekeurd zijn, maar *wel* DOT nummer hebben! En ze zijn niet duur!

1 Hoe rijden ze? Grip op de verschillende ondergronden vs. duurzaamheid?
2 Wat is de houding van de keurmeesters van KNMV? Worden ze geaccepteerd bij offroad ritten?

Maurice
Jo VdB

No dia 8 de julho, a BF Goodrich lançou em São Paulo, o novo Pneu chamado CROSSENGO, pneu off-road que, já a primeira vista, causou muito boa impressão. Os jornalistas off-road de Rio de Janeiro e São Paulo foram convidados, e entre eles tinham um mineirim, o Jeca Jóia.

Dit schrijven ze erover in Brazilie (in het Portugees dus)

Op het 1ste zicht geeft de band hen een goede indruk...

En kijk ook eens hier http://www.jipemania.com/newsd/0307/bfg-corsego.htm

Zo ziet de band er uit

Afbeelding

Jo VdB
Husa Boy
Contacteer:

Jo VdB schreef:No dia 8 de julho, a BF Goodrich lançou em São Paulo, o novo Pneu chamado CROSSENGO, pneu off-road que, já a primeira vista, causou muito boa impressão. Os jornalistas off-road de Rio de Janeiro e São Paulo foram convidados, e entre eles tinham um mineirim, o Jeca Jóia
en nu graag int nederlands :P
STTEVE
Contacteer:

via www.freetranslation.com kom je op

In de dag 8 van Juli, inwierp aan Bf Goodrich Heilige Paulo, de nieuwe Band CROSSENGO, band van-straat riep dat, reeds te eerst aan uitzicht, aan veroorzaakte heel goede indruk. De journalisten van-straat van rio de janeiro en Heilige Paulo, die zij werden uitgenodigd en tussen hen hadden zij een mineirim, het Bumpkin Juweel.

mmmm daarom is t waarschijnlijk ook "free"

en bij www.mx-banden.nl vond ik...

Crossengo, de streetlegal band van BF goodrich, voor cross maar ook off-road gebruik, DOT goedgekeurd dus toegestaan op de openbare weg en voor gebruik in alle off-road ritten ! Maximum speed on the road: 130 km/h
Laatst gewijzigd door STTEVE op do feb 12, 2004 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
annelrob

mmrizio... schreef:Heeft er al iemand ervaring met de BF Goodridge Cross&Go? En ze zijn niet duur!
wat precies is 'niet duur'? voor bijv. 90/90-21 en 130/80-18??

Dat BF Goodrich ken ik vanuit de 4x4 wereld. Maar 'cross&go'..........klinkt dat je met deze banden meteen van je roos af bent :)
Helen

STTEVE schreef:via www.freetranslation.com kom je op

In de dag 8 van Juli, inwierp aan Bf Goodrich Heilige Paulo, de nieuwe Band CROSSENGO, band van-straat riep dat, reeds te eerst aan uitzicht, aan veroorzaakte heel goede indruk. De journalisten van-straat van rio de janeiro en Heilige Paulo, die zij werden uitgenodigd en tussen hen hadden zij een mineirim, het Bumpkin Juweel.
O dat vind ik ne leuke! :lol: :lol: :lol:
Ik rij van-straat (en ik ben ook van-straat b.t.w.)
Plaats reactie