jammer

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

Hedenavond ben ik door een onverlaat in een oude Volvo V40 aangereden toen ik stil voorgesorteerd stond voor een voorrangsweg. De sukkel reed te hard en sneed de bocht af en heeft me vol rechtsvoor geraakt. Door de klap ben ik 5meter achteruit over het asfalt gestuiterd. Terwijl ik nog op de grond lag is de kl**tz*k door gereden. Eer ik met hulp van een getuige de motor had opgeraapt was ie al uit het zicht verdwenen. Het was half 8 en donker dus geen kentekenplaat of zo. Mijn nieuwe Bigje (8100km) ziet er gehavend uit en ik zelf heb flink pijn aan mijn borst en begin nu overal te voelen waar mijn ouwe lijf kraakt.
wordt vervolgd

Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 2050
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Contacteer:

Holy shit Cor, wat is dit nou toch weer. Wat een asociale actie van die automobilist. Het eerste waar je dan aan denkt is dat die bestuurder gezopen heeft. Gelukkig kan je het nog navertellen man, maar ik snap dat je onwijs pissig bent . Hopelijk vinden ze de dader snel, en zijn jij en de motor weer snel de oude. Veel succes met de verdere afhandeling en met het opsporen van de dader.
Assumption is the mother of all fuck ups
bert55
Berichten: 245
Lid geworden op: ma mar 18, 2013 22:22

Wat een a sociale ijkel :schieten: :schieten:
Gelukkig ben je er redelijk vanaf gekomen ,wat ik lees dan in je stuk.
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Shit Cor, dat is :schieten:
Hoop dat ie toch gepakt word bijvoorbeeld door camera's die rond het kruispunt op de weg gericht zijn!

En zo zonde van de nieuwste Big die er is! als je wat nodig hebt om hem op te knappen horen we t wel, heb in ieder geval een gratis voorvork voor je mocht ie krom zijn.

En jij sterkte morgen als je de blauwe plekken en kneuzingen echt gaat voelen, blij dat er kennelijk geen breuken zijn
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Ondanks de pijn en de schade ben ik het meest blij dat je er nog bent Cor want als ik het zo lees had het ook heel anders af kunnen lopen.

Sterkte bij het herstel !
dhc6
Berichten: 804
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 08:24
Locatie: Lapland Frankrijk

Sterkte Cor, hoop dat men de aanrijder kan vinden.

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Ouwe Reus
Berichten: 2121
Lid geworden op: za jul 16, 2011 22:38
Locatie: SpikeCity

Ben blij dat je het nog kan navertellen Cor.
Een ongeluk kan iedereen overkomen, maar doorrijden nadat je iemand van zijn motor hebt gereden, daar zijn geen woorden voor.
Aangifte doen, al was het maar voor de komende medische kosten, en mogelijk aanspraak op een waarborgfonds.
Maar nogmaals, goed dat je er nog bent, en beterschap natuurlijk!
Laatst gewijzigd door Ouwe Reus op za feb 21, 2015 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

Klote voor je man!
Ben zelf ook een keer in de prak gereden door een automobilist die doorreed. :schieten:
Wat ik me vooral herinner is de machteloze woede.
Beterschap in ieder geval Cor en ik hoop dat het meevalt met je mooie big.

:toost: :toost: :toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Beterschap Cor. Zorg dat je erbij bent op in april.

OJ
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

Dat is zwaar kl*te Cor , hoop dat ze die kl***zak pakken.
Sterkte
have BIG fun

D.F.M.T.
Rammelbak
Berichten: 796
Lid geworden op: do jan 12, 2012 17:25
Locatie: Naast de buren.

Sterkte Cor!! Gelukkig ben je er zelf 'goed' vanaf gekomen. Het zal wel even duren voor je de spierpijn en woede kwijt bent.
:zwaaien:
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Wat is de stand van zaken Cor ?
henkpman
Berichten: 60
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 13:44
Locatie: utrecht

gelukkig ben je ongedeerd een zaak voor het waarborg fonds sterkte met sleutelen
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

Mannen, allemaal dank voor jullie steun. Het is echt iets vreemds om dat zo te ervaren. Vluchtmisdrijf heet dat in Belgie. Ik heb al heel wat gekke streken mee gemaakt, meestal mijn eigen schuld, maar dit was toch wel echt iets..........vreemds. Niet zozeer voor de schade maar het feit dat je iemand (naar later is gebleken gelukkig licht gewond) gewoon op de straat laat liggen. Het is bijna het gevoel als er iets van je gestolen is.
Het ventje maakt het goed, veel spierpijn en nog wel veel pijn aan mijn borst, gekneusde ribben, wat erg vervelend is zeker bij het lachen/hoesten (daar heb ik gelukkig nu weinig reden toe) en de motor is nog herstelbaar. Zondag even met zijn tweetjes (motormaatje) aan het kijken en meten geweest maar het frame is iig nog recht. Ook de vork lijkt herstelbaar. bovenaan is alles krom, gekrast of kapot (zoals kuipframe, kappen, stuur, handels, valbeugel, (heeft zo veel van de klap opgevangen dat ie de uitlaatbuis nog geraakt heeft, flinke impact) voetsteuntjes, raw, vorkpoot (lakschade), uitlaatbuis. en vast nog wat kleine dingen die ik nu niet gezien heb. Echt heel erg jammer voor een motor die er nog als uit de showroom uit ziet. Ik wil hem graag weer fabrieksnieuw proberen te krijgen maar dat geeft problemen. Start hier een apart draadje voor. De rechter zijkap is bv niet meer leverbaar nieuw, en zou ook duur zijn. Er is maar 1 getuige en die heeft een niet zo duidelijke verklaring. De politie is er direct bijgeweest (motoragent met heel veel begrip en de mededeling dat maar 2% van de doorrijders gepakt/zich meld wordt). De verklaring van de getuige heeft waarschijnlijk niet zo veel zin want ik woon in Belgie met een Belgisch kenteken en dan komt waarschijnlijk het waarborg fonds niet tussen........We zien wel.
Misschien met jullie hulp voor nog mooie onderdelen of het zoeken er naar kan het leed misschien nog verzachten.

IN IEDER GEVAL DANK VOOR ALLE SYMPATIE BETUIGINGEN

Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Thoran
Berichten: 821
Lid geworden op: di okt 26, 2010 19:04
Locatie: Enschede

Sterkte met het herstel van man en motor Futurist!
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
eRDeeWee
Berichten: 228
Lid geworden op: ma jan 09, 2012 21:05
Locatie: Brasschaat

Pffffttt... :shock: Dat is zwaar kut! De reactie van mensen met de IQ van een lieveheersbeestje is dikwijls gewoon niet te vatten!
Zeer vlot en spoedig herstel!
BTW: de kans is zeer groot dat The Beast binnenkort in de aanbieding komt :-( Misschien kun je er iets van gebruiken, jij weet als beste wat er op zit...
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

DR-Big schreef:Beterschap Cor. Zorg dat je erbij bent op in april.

OJ
April zal wel lukken maar de sjoko tour .........da week nog nie. Rijden gaat waarschijnlijk wel maar als je met die Brabo's op stap moet dan is het veel te veel lachen voor mijn pijnlijke ribbetjes......

futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
spgoesdakar
Berichten: 440
Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
Locatie: Uden

Hoi Cor,

wa is da nou. Hoop dat je snel hesteld en weer op de brommer kunt stappen
en komme lachen met de brabo's :lol: .
Veel beterschap.

gr Iwan
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

Zeg Futurist,

Das minder wat ik ( nu pas) lees,
Hoop dat de schade aan lijf en leden meevalt, en natuurlijk ook je BIGgetje ( al blijft dat uit eindelijk maar materiaal )
We hebben al wel een plek op de BRABO camping geregeld voor je kort bij het kachelhout wat nog gezangen moest worden :P
Hoop je snel weer op de brommer tegen te komen,

Suc6 met de schade afhandeling, en herstel van jezelf en je Biggetje
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

He Cor,
ik lees het nou pas, sterkte man, zeker met het kwijtraken van de onmacht,
focus maar op de brommer, als het eerdaags lekker brommerweer wordt moeten lijf en brommer weer klaar zijn, toch?

HansD
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

Heren Biggers,
Vandaag zat onderstaand berichtje in mijn mailbox van het waarborg fonds. Dat is het betere nieuws. Nu wordt het alleen nog de dagwaarde uitvechten met de expert. Er is €250,= eigen risico maar omdat het voor het waarborg fonds is en niet een verzekeraar blijft het restand automatisch je eigendom en wordt er geen bedrag afgetrokken van sloop biedingen. HOERA, toch nog iets positiefs aan het eind van deze nare periode, ik zou er bijna vrolijk van worden alleen trekt lachen nog steeds aan de rechterkant van mijn gezicht.

Geachte heer Reijerkerk,
bevest. -> erkenning
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mailbericht van 20 april 2015. Indien u nog niet in het ziekenhuis opgenomen bent geweest, dan wensen wij u daarbij veel sterkte toe en beterschap.

Verder kunnen wij u meedelen dat wij van de getuige Peek een reactie hebben ontvangen. Op basis van de gegevens in het dossier kunnen wij recht op schadevergoeding erkennen.

Zodra u daartoe in de gelegenheid bent, kunt u contact met de expert opnemen om een expertise te gaan regelen voor de motorschade. Na ontvangst van het expertiserapport zullen wij de materiële schade met u gaan regelen.


Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ouwe Reus
Berichten: 2121
Lid geworden op: za jul 16, 2011 22:38
Locatie: SpikeCity

Dat is goed nieuwe Cor.
Naar verwachting krijg je in ieder geval een deel van jouw materiële schade vergoed. Los van het feit dat je er natuurlijk zelf vrij goed vanaf bent gekomen. :toost:
PS. de claim aan mijn kart+BIG is afgewezen, want de veroorzaker betwist de omvang van de schade
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

lijkt me werk voor je rechtsbijstand verzekeraar.

futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Plaats reactie