Endurose

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Husa Boy
Contacteer:

mss iet voor de vrouwelijke enduro rijdsters hier ??

Vrouwelijke enduristen allerlande, noteer alvast zondag 18 juli 2004 in uw agenda, want dan vindt voor de vierde keer de Endurose plaats. Een endurocross uitsluitend voorbehouden aan modderduivelinnen, en dat in het schitterende decor van de Franse wijnstreek Beaujolais. Nieuw dit jaar is het feit dat elk team bestaat uit 3 motardes waarvan alleen de twee beste tijden zullen meetellen voor de eindrangschikking. Voorts vallen er drie verschillende trofeeën te winnen; die van de Europese Naties, die van de Franse Regio’s, en een ploegentrofee. Leuk detail: de snelste drie dagtijden worden gehonoreerd met een knap juweeltje, al is het maar om te bewijzen dat én motard én vrouw zijn geen contradictio in terminis hoeft te zijn. Voor inschrijvingen en info surft u naar

http://www.endurose.com
Helen

Daar droom ik al langer van...
Maar eerst wil ik nog wat beter leren rijden. Kwestie van niet te erg af te gaan tussen de andere vrouwen he.
huskie

Helen, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het met jouw doorzettingsvermogen en techniek wel goed zit. Dus je hebt geen excuse om daar niet aan mee te doen :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Helen

huskie schreef:Helen, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het met jouw doorzettingsvermogen en techniek wel goed zit. Dus je hebt geen excuse om daar niet aan mee te doen :lol:
Je doet me blozen ... :oops:
Behalve de endurose zou ik graag een keertje meedoen aan de "Coupe des couples" in Chablis (http://www.coupedescouples.org). Voordeel is dat het wat korterbij is. Ander voordeel is dat ik dan steeds een man bij de hand heb om te sleutelen aan de motor :D (heb ik een hekel aan :evil: ) of hem uit de blub te trekken. Probleem daarbij is dan weer dat mijn eigen man niet motorrijdt. En andere vrouwen lenen de hunne dan weer niet graag uit ... :cry: Kortom, ik ben er nog niet uit.
Maar mochten er twee andere meiden samen met mij een team willen vormen voor de endurose zie ik het zeker zitten!
Plaats reactie