13.jpg
VERKOCHT SR43 tank
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Had ik een paar maanden terug moeten weten. Je had mij toen al getipt hè Leo
Mannen, neem deze tank. Een lekkende tank reinigen en coaten kost je minstens 4x deze vraagprijs, los van alle ellende
Mannen, neem deze tank. Een lekkende tank reinigen en coaten kost je minstens 4x deze vraagprijs, los van alle ellende
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Solderen kan natuurlijk ook Je doet echt een goede koopmtxjeroen schreef:niet te solderen? Heb al afgesproken voor 20 euro. Hoop hem morgen op te kunnen halen dan kan ik gelijk langs jou Marco!
Wat betreft mijn opmerking:
Na een bodemonderzoek was bij mij de naad gescheurd, precies daar waar de tank op het frame wordt vastgebout. De boel heb ik toen aan de buitenzijde gecoat met tankcoating. Tank was dicht, maar ik heb drie jaar gez31k gehad omdat een vorige eigenaar de tank kennelijk ook al een keer had gecoat. Of beter gezegd: de tank had volgegoten met vijf liter epoxy. En deze coating was kennelijk niet bestand tegen de moderne brandstoffen, waardoor deze oploste in de brandstof, maar wel mijn carburateurs verstopte. Ik had daarna een "hell of a job" om de tank weer helemaal spik-en-span te krijgen.
(En jaren op het punt gestaan mijn BIG weg te doen.)
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
IK heb het even teruggekeken en het was 7 keer dat ik je er op wees dat er in Uje 2 tanken ( 1 staat hier voortaan ) stonden stof te vangen.Ouwe Reus schreef:Had ik een paar maanden terug moeten weten. Je had mij toen al getipt hè Leo
Maar aangezien jij net zo eigenwijs bent als dat je groot bent ..........
Na een bodemonderzoek was bij mij de naad gescheurd