Wezen zoeken naar juiste gearing
en heb nu drie tandwielen over , straat mee op en neer gereden meer niet
Prox 52t staal in verpakking 30€
KTM 48t aluminium verkocht
45t Staal 15€
Set voor 60€
KTM achter tandwielen
Moderator: ghulst
- Bijlagen
-
- 1.jpg (100.66 KiB) 1118 keer bekeken
-
- 2.jpg (121.41 KiB) 1118 keer bekeken
-
- 3.jpg (106.69 KiB) 1118 keer bekeken
-
- a2.jpg (116.99 KiB) 1118 keer bekeken
-
- a3.jpg (96.72 KiB) 1118 keer bekeken
-
- b2.jpg (134.96 KiB) 1118 keer bekeken
-
- b3.jpg (119.97 KiB) 1118 keer bekeken
Laatst gewijzigd door madmenno op ma jan 12, 2015 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is voor iedereen anders denk ik ,
Ik wilde een hele korte gearing hebben voor een stuntbike
eerst met grote achter tandwielen geprobeerd,
nu heb ik een 11 !!!!!! tands voortandwiel gevonden en kan ik mijn straat achtertandwielen gebruiken
Zoek en gij zult vinden
Ik wilde een hele korte gearing hebben voor een stuntbike
eerst met grote achter tandwielen geprobeerd,
nu heb ik een 11 !!!!!! tands voortandwiel gevonden en kan ik mijn straat achtertandwielen gebruiken
Zoek en gij zult vinden
Ik vind 14-51 de beste compromis (KTM450 2008). Ik rij zo nu en dan een OTR, trips in Noord-Frankrijk en in het weekend wat offroad trips. Komt nogal wat asfalt en langere stukken landweg in voor en dan is de langere 6de toch wel prettig om het ding niet zo hoog in de toeren hoeven te rijden. Tijdens OTR's gaat het nog steeds vlot genoeg, soms kom je net niet uit met een versnelling maar hé , ik hoef niets meer te winnen, toch?endurofan schreef:En wat is nu de beste verhouding voor en achter, ben daar al lang achter aan't zoeken maar kom er niet uit.
Jos
Voor puur wedstrijd gebruik verwacht ik dat 13-52 het beste resultaat geeft.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250