Hey,
Ik ben op zoek naar een goedkoop all-/offroad. Hoeft er niet goed uit te zien, hoeft geen (nederlands) kenteken te hebben en mag wat probleempjes hebben. Optische staat maakt me ook niet zo veel uit. Belangrijkste vind ik een niet-stukgelopen blok.
Heb er zo'n €250 voor over
Gevraagd: Ouwe zooi/opknapper
Moderator: ghulst
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
iets duurder: http://link.marktplaats.nl/m879665881
heb 2 DR's 800 voor je. Eentje staat er al 10 jaar stil de ander net 1,5 jaar. Beiden voor jouw aanbod exclusief overschrijvingskosten.
Laat via dit forum maar weten of je op het aanbod wenst in te gaan. Oh, één staat er in Heiloo de ander in Heemskerk.
Beiden zijn rijdend in ruste gegaan en voorzien van alle NL-papieren. De langst rustende is geschorst de ander zelfs nog 'actief' volgens
de RDW en verzekering
Laat via dit forum maar weten of je op het aanbod wenst in te gaan. Oh, één staat er in Heiloo de ander in Heemskerk.
Beiden zijn rijdend in ruste gegaan en voorzien van alle NL-papieren. De langst rustende is geschorst de ander zelfs nog 'actief' volgens
de RDW en verzekering
ach als je er niets meer mee (gaat) doen en ze eigenlijk meer in de weg staan moet je de knoop op enig moment doorhakken. Dan liever voor wat minder euri's een liefhebber/kenner er blij mee maken dan leuren en allemaal raar volk aan de deur na een marktplaats advertentie. Maar je hebt gelijk om zover te komen heb ik heel wat muizenissen gehad zo tegen het ochtendglorenOuwe Reus schreef:@ Yatta, je gaat een BIG toch niet wegdoen voor 250 euries?
Gepord door Leo heb ik ook mijn interesse al laten blijken via pb. Ik greep eerder net naast een andere BIG...
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Hey Yatta, als het goed is heb je de 30e een PMmetje van me gehad...Yatta schreef:ach als je er niets meer mee (gaat) doen en ze eigenlijk meer in de weg staan moet je de knoop op enig moment doorhakken. Dan liever voor wat minder euri's een liefhebber/kenner er blij mee maken dan leuren en allemaal raar volk aan de deur na een marktplaats advertentie. Maar je hebt gelijk om zover te komen heb ik heel wat muizenissen gehad zo tegen het ochtendglorenOuwe Reus schreef:@ Yatta, je gaat een BIG toch niet wegdoen voor 250 euries?
Ducati 748 & DR BIG
Als je de Big's nog niet had, dan was dit een leuk alternatief geweest.