Mooie BIG aanbiedingen
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Triest maar realiteit: Halfords faillisementsverkopen
Houdt rekening met 21% BTW en 19% veilingkosten.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
Let op, er zit al een bekende van ons achteraan zo te zien.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Voor mij is het geen noodzaak, dus als iemand nood heeft aan de set trek ik mijn bod in.Leo schreef:Let op, er zit al een bekende van ons achteraan zo te zien.
Heb er overigens geen reactie op gekregen, waarschijnlijk is mijn bod wat magertjes
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Voor de Big neem ik aan? is dat, omdat het een Ohlins is, ook voor het betere off road werk?, de white power die ik heb blijkt er niet zo voor geschikt dus die gaat onder de Road Big.Leo schreef:Veertje over. Iemand misschien interesse ?
Als dat zo is dan ben ik wel geintresseerd............
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Oorspronkelijk wel voor bedoeld maar let op ! je luchtfilterbak moet gemodificeerd wordenfuturist schreef: Voor de Big neem ik aan? is dat, omdat het een Ohlins is, ook voor het betere off road werk?, de white power die ik heb blijkt er niet zo voor geschikt dus die gaat onder de Road Big.
Als dat zo is dan ben ik wel geintresseerd............
futurist
De gaskamer van de veer loopt door de OEM aanzuigrubbers heen.
De nummers van de veer corresponderen met een Husaberg enduro dus ze moeten wat aankunnen
hart op hart gaten : 41 cm
Laatst gewijzigd door Leo op do dec 25, 2014 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoeveel weegt die Husky? Dat lijkt me het belangrjkste om de geschiktheid voor de Dr te weten. Een veer voor een Dr met 90kg berijder heb ik nog. Wel zonde van de veer dan.
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Stel je denkt aan een dakar voorbouw ( of meer uit de wind voorbouw )
Nee, echt nie zo'n stuk plastic, het moet een Dr Big blijven (die zo goed mogelijk rijd) zoals Gaston Rahier er mee door de woestijn ragde. En ik wil er dan ook nog gewoon mee NAAR de woestijn kunnen rijden.
Futurist
Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Gratis voor kerst? :pLeo schreef:Veertje over. Iemand misschien interesse ?
Is dit diezelfde die je al eens eerder in de aanbieding had?
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Ik was eerst, ik was eerst, ik was eerst........voor gratis kan ik wel wat aan de aanzuigbuizen verknutselen.
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Gratis kan zo'n schokdempertje niet zijn natuurlijk. Als je een andere schokdemper (met extern reservoir) er onder plaatst, moet je "centraal" ruimte winnen, dus plaats gewoon twee alu buizen met foam lufi's. Het foam vormt zich makkelijk om de schokdemper heen, denk ik.futurist schreef:Ik was eerst, ik was eerst, ik was eerst........voor gratis kan ik wel wat aan de aanzuigbuizen verknutselen.
futurist
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
Ik hoef daarentegen niet eens iets te verknutselen...futurist schreef:Ik was eerst, ik was eerst, ik was eerst........voor gratis kan ik wel wat aan de aanzuigbuizen verknutselen.
futurist
Ducati 748 & DR BIG
-
- Contacteer:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een Big aanbieding qua carburateur onderdelen,
bij de vorige eigenaar is de carburateur revisie volgens mij niet helemaal volgens planning verlopen,
Hij heeft sinds aankoop door mij nog niet echt fatsoenlijk gelopen, zo goed en zo kwaad als ging afgesteld, maar het blijft verlopen qua stationair en backfire..
Sinds 2 weken markeert mijn big zijn territorium met benzine, het wordt dus tijd voor opnieuw een revisie.
Nou had ik al een beetje gezocht en rond gemaild, maar gezien de lichte crisis situatie wordt het weer een fijne reparatie, op zn brabants: nondeju wan klap geld voor een paar o-ringen en n stukske messing!
iemand een idee waar ik het cheap kan vinden? ik heb een plaatje bijgevoegd voor het idee.
Tevens ben ik opzoek naar de bovenste kapjes die op de carburateur zitten, die zwarte waar het slangetje op komt.. heeft iemand die toevallig over voor de verkoop?
Alvast bedankt!
bij de vorige eigenaar is de carburateur revisie volgens mij niet helemaal volgens planning verlopen,
Hij heeft sinds aankoop door mij nog niet echt fatsoenlijk gelopen, zo goed en zo kwaad als ging afgesteld, maar het blijft verlopen qua stationair en backfire..
Sinds 2 weken markeert mijn big zijn territorium met benzine, het wordt dus tijd voor opnieuw een revisie.
Nou had ik al een beetje gezocht en rond gemaild, maar gezien de lichte crisis situatie wordt het weer een fijne reparatie, op zn brabants: nondeju wan klap geld voor een paar o-ringen en n stukske messing!
iemand een idee waar ik het cheap kan vinden? ik heb een plaatje bijgevoegd voor het idee.
Tevens ben ik opzoek naar de bovenste kapjes die op de carburateur zitten, die zwarte waar het slangetje op komt.. heeft iemand die toevallig over voor de verkoop?
Alvast bedankt!
- Bijlagen
-
- fotooke
- onderdelen carb1.JPG (41.22 KiB) 2944 keer bekeken
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Hey CW,
Voor het geld wat onderaan jouw fotooke staat, heb je deze uitgebreide set.
Dus incl gasmengselschroefjes en O-ring voor het gasschuifhuis en dergelijke (lees wel even de "kleine lettertjes", want set is niet 100% toepasbaar).
En wtf bedoel je met "bovenste kapjes die op de carburateur zitten, die zwarte waar het slangetje op komt"...
had eerst haarscherp op mijn netvlies wat je bedoelt.... TOTDAT je over het slangetje begint.....
OR
Voor het geld wat onderaan jouw fotooke staat, heb je deze uitgebreide set.
Dus incl gasmengselschroefjes en O-ring voor het gasschuifhuis en dergelijke (lees wel even de "kleine lettertjes", want set is niet 100% toepasbaar).
En wtf bedoel je met "bovenste kapjes die op de carburateur zitten, die zwarte waar het slangetje op komt"...
had eerst haarscherp op mijn netvlies wat je bedoelt.... TOTDAT je over het slangetje begint.....
OR
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.