! RIT AFGELAST ! 28 december dus geen gratis bier

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

zappa.suzuki

Tja jammer dat ik in die periode niet kan...
En 75km klinkt kort tenzij t een zwaar ritje word :wink:

Heb je behoefte aan meer dan kan ik wel wat leveren maar dan kom je wel in t moderne GPS gebeuren terecht :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo

zappa.suzuki schreef:Tja jammer dat ik in die periode niet kan...
Zorry. Twas meeste stemmen gelden deze ronde.........
Als de rit bevalt kunnen we volgend jaar kijken hoe de dagen dan vallen en meer op jouw dagen proberen uit te komen.

zappa.suzuki schreef: En 75km klinkt kort tenzij t een zwaar ritje word :wink:
Is idd met opzet kort gehouden.

zappa.suzuki schreef: Heb je behoefte aan meer dan kan ik wel wat leveren maar dan kom je wel in t moderne GPS gebeuren terecht :wink:
Ik hoor niet goed meer. GS zei je ?
Leo

Ik heb goed nieuws en ik heb nog beter nieuws.

Het goede nieuws is dat het de 28e niet vriest :toost: en het betere nieuws is dat u allen geheel onherkenbaar camo bruin van kleur zal zijn tijdens de rit op de illegale stukken :lol:
Zompie.jpg
joebar2dakar

Leo schreef:Ik heb goed nieuws en ik heb nog beter nieuws.
....... en het betere nieuws is dat u allen geheel onherkenbaar camo bruin van kleur zal zijn tijdens de rit op de illegale stukken :lol:
Wat vertel jij me nou, :shock: illegale stukjes, ik weet van nix heb met de rit uitzetten nix gezien in ieder geval,
Ik denk dat de camouflage kleur best weg zal spoelen,
( en gaan we dan ook met zu'n alle naar die vettent in ......... waar die boer dacht dat ik een vreemde nieuwe Axe deo ophad ) :mrgreen:

Voor de kenners van goeie deo, 't was Deo natte hond Afbeelding
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
Leo

joebar2dakar schreef:Voor de kenners van goeie deo, 't was Deo natte hond
Yep dat stukje zit er ook in. Tis maar 100 meter lang dus ik dacht "moet kunnen" . Twas van de zomer toen het 30 graden buiten was nog nat en het stonk naar 100 jaar oude gier maar het zal de komende weken toch niet zo nat worden dat het niet te doen is.........toch..... :shock: ?

Afbeelding
BIG88

Schepje mee ?
Niet dat ik ooit mijn brommer vast rijd natuurlijk :?
have BIG fun

D.F.M.T.
Leo

BIG88 schreef:Schepje mee ?
Niet dat ik ooit mijn brommer vast rijd natuurlijk :?
In mijn beleving zit die standaard aan jouw kofferrek :lol:
Maar idd zei ik vanavond nog tegen SPGD dat als het zo blijft regenen ik een lang touw achterop de brommer bind en een schepje zou dan zeker ook van pas gaan komen
joebar2dakar

En bier al koud staan !!!
Of gaan we morge dieje ranja rit alvast unne keer doen :mrgreen: weten we ook of jou route te doen is :P
Leo

Morgenvroeg even overleggen want ut waait nogal en takken wegkoppen is niet mijn sterkte kant hebben we begin dit jaar gemerkt :oops: :oops:
Maar als het enigszins te doen is kunnen we mooi de stukken die opgenomen zijn vanaf google earth testen ja
Leo

Vandaag was de testrit van de winterbikkelrit. En wat voor een.

Binnen een km stonden we al te vechten om de motoren uit de houtwal te halen waar we overheen moesten :lol: .
Dat stuk laten we er maar uit want de BIG is 2 keer zo zwaar.

Na 10 km konden we alweer omdraaien naar de thuisbasis omdat bij mij de stelmogelijkheid voor de koppelingskabel op het hendel afbrak en daardoor kon ik niet goed meer ontkoppelen. Terug naar huis, graaien in het magazijn en mazzel hebben. Halfuurtje later op weg voor de rest

Er zitten wat stukken in die met google aarde gekozen zijn en ik kan je zeggen dat je dan op de mooiste plekken komt 8) .
Hier moet je niet bang zijn krassen op je lak en zorgen dat je voeten op de stepjes blijven anders blijf je met je voeten in de struiken / takken hangen en schiet je brommer onder je vandaan en ga je in de spagaat op je plaat
Ontdek je plekje a.jpg
Vervolgens kwamen in steeds meer drek terecht en op het laatst was de brommer onherkenbaar
2.jpg
3.jpg
4.jpg
En deze shit stinkt dat wil je niet weten Afbeelding
5.jpg
En helaas was de laatste foto ook meteen de laatste rijdende meter van de husa voor vandaag want daarna was het afgelopen en werd het sleepdienst lagaffe
6.jpg
Samenvattend:
- 50km van de 75 km is getest.
- niet bang zijn voor krassen op je lak
- (liefst hoge ) handbeschermers erop !! ( kruipdoor sluipdoor )
- VERSE NOPPEN ..............herhaling voor de eigenwijzen onder ons : VERSE NOPPEN
- Neem zelf eten en drinken mee, we stoppen tijdens de rit niet bij een eetgelegenheid.
- rit eindigt bij afspuitplek. Nadat de motor is afgespoten vragen aan collega of die je even een spuitbeurt wil geven :wink: ( kleding stinkt dan minder )
futurist

ik ben echt niet bang van een beetje modder, maar met de Big wordt het worstelen en ik heb de indruk dat het niet echt van rijden komt. Als er dan ook nog een nat pak in het verschiet ligt dan vind ik het erg ver rijden om nat, vies en dus verkleumd de terug reis te moeten aan vangen. Ik denk er nog over na........................

Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Leo

futurist schreef:ik ben echt niet bang van een beetje modder, maar met de Big wordt het worstelen en ik heb de indruk dat het niet echt van rijden komt. Als er dan ook nog een nat pak in het verschiet ligt dan vind ik het erg ver rijden om nat, vies en dus verkleumd de terug reis te moeten aan vangen. Ik denk er nog over na........................
Futurist
Ik dacht dat jij de big altijd achter in een bus / op de aanhanger zette voor heel ver weg ritjes.
futurist

wordt het niet minder vies en nat van

futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Leo

futurist schreef:wordt het niet minder vies en nat van
futurist
Ik had je ook liever dit voorgeschoteld op 28 december
Afbeelding
Maar wat ik ook probeer ik krijg niet anders dan drek op mijn foto`s
Sorry
joebar2dakar

Ik vond t een geweldig leuk dagje, al moest ik op de kar van Lagaffe naar huis..... waarvoor dank uiteraard.
@ Futurist:
Ondanks de bagger en heb heel de dag gereden te hebben heb ik eigenlijk nog geen eens natte sokken ( sorry Dabit / Brabo grapje ), handschoenen waren nat, en mijn rug van t zweet, en we hebben de grootst mogelijke bagger gehad volgens mij.....
Misschien is een droog pak meebrengen nog un optie, en ja dat andere zondagse pak zal iets smeriger worden, als voordat je aan de rit begon :mrgreen:
DR-Big
Contacteer:

Mmmm, ziet er leuk uit voor een crossfiets met een motor... Weet niet of Dr-Big routebestendig is...Heb niet zo'n zin in een daggie in de modder te liggen. Ik ga eerst maar eens naar Engeland Kerstmis vieren, zie ik daarna wel of ik kom.

OJ
Leo

Hoi OJ,

Welke omstandigheden had je dan in gedachte voor 28 december ?
DaBit

joebar2dakar schreef:sorry Dabit
kga dit keer NIE jou achterna rijden dokus! :lol:
Leo

zo erg wordt het niet hoor heren
zappa.suzuki

mompel de mompel leuk ritje vuurwerk schoonouders KTM kapot geen tijd om big om te bouwen mompel vloek eindelijk leuk Big ritje modder en prut kan ik niet :evil:
joebar2dakar

Moete wij nou mee un man of 3 / 4 dieje hele fust bier alleen leeg moakke...........mar zo toch zekkers nie :shock:
Wie kumt er eigenlijk wel ???

Ikke wel want ik wil rijk worre van t statiegeld van al die fusten bier :mrgreen:
Leo

joebar2dakar schreef:Wie kumt er eigenlijk wel ??? [/size]
Edwin en BIG88 zijn de overgebleven laatste der monikanen volgens de list.
zappa.suzuki

Leo schreef:
joebar2dakar schreef:Wie kumt er eigenlijk wel ??? [/size]
Edwin en BIG88 zijn de overgebleven laatste der monikanen volgens de list.
dat benne de echte kerels :wink:
Edwin
Contacteer:

Dan zal ik met de BMX moeten komen hahaha, mijn blok staat nog in Reuver voor nieuwe zuiger enz enz. Frank doet zijn best om er weer een goed blok van te maken. Maar ik was zeker gekomen idd, beetje blubber is altijd leuk. Maar zonder motor gaat het niet lukken helaas.

Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
Plaats reactie