Hulp gevraagd bij afstudeeronderzoek...

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Rammelbak

Hoi allemaal,

Even een totaal niet motor-gerelateerd vraagje. Een vriendin van mij is op het moment bezig met haar afstudeeronderzoek, en ze gaf aan dat er in hun onderzoek een gebrek is aan mannelijke kandidaten is. Aangezien een motorforum toch voor 99% uit mannen bestaat, heb ik haar aangeboden om hier een oproep te doen.

Even een waarschuwing vooraf: het onderwerp heeft niets met motorrijden te maken. Het kan zelfs als erg intiem en persoonlijk worden ervaren. Het gaat namelijk over seksdrive (toch ook een soort van rijden... :wink:) Je kan de enquête dan ook op elk gewenst moment afbreken! Het invullen is strikt anoniem, er wordt niet naar identiteitsgegevens gevraagd en de gegevens kunnen nooit aan een persoon gekoppeld worden.

Als dit onderwerp als totaal ongepast wordt ervaren, dan hoor ik dat graag van de moderators. Ik hoop dat er toch veel mensen zijn die willen helpen met haar bacheleronderzoek. Het invullen van de enquête duurt 10 tot 15 minuten, het nagloeien van de rode oortjes zal per persoon verschillen

Klik hier voor de enquête.

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes, Peter.
:zwaaien:
zappa.suzuki

Tja als je daar rode oortjes van krijgt dan gaat t denk ik niet goed met je :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Rammelbak

Ik verwachtte dat binnen dit clubpie eigenlijk ook niet. Als ik de praat voor en na ritten zo nu en dan hoor dat is dit nog subtiel :mrgreen: :toost: :woow: Maar goed, voor de tere zieltjes heb ik toch even de waarschuwing erbij gezet. In elk geval bedankt voor het invullen Zappa! (er even vanuit gaan dat je de vragen weet omdat je hem hebt ingevuld :wink: )
DR-Big
Contacteer:

Heb er als moderator geen moeite mee, het staat iedereen vrij om het in te vullen. Ik wil wel graag een link naar het resultaat van het onderzoek. Kijken wat er met de gegevens is gebeurd.

OJ
Rammelbak

Das een goeie Oene, ik zal haar eens vragen of het resultaat ook gedeeld wordt. Het kan even duren, maar ik houd je op de hoogte.
Thoran

Dus, is het Helene, Immy, Sofie of Jenny? :P

Ingevuld.
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Rammelbak

Immy :D
Plaats reactie