Voor mijn verbouwing ben ik op zoek naar een deel van een DR800 frame.
Wie heeft nog een frame geschikt om te slopen? kenteken is niet nodig. Schade aan frame is waaschijnlijk geen probleem.
DR800 sloop frame gezocht
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Ik heb wel een frame, is gratis maar dan mag je hem wel eerst kaal slopen voor me 

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Geen probleem, mits je soms wil meehelpen. Soms heb ik hulp nodig om iets vast te houden. Een paar uurtjes en de DR is gedemonteerd.zappa.suzuki schreef:Ik heb wel een frame, is gratis maar dan mag je hem wel eerst kaal slopen voor me
Dan zal ik ook een paar dozen, bubbeltjes folie, en zip zakjes meenemen om sommige dingen goed te sorteren en in te pakken.
Als het een serieus aanbod is, dan maken we een afspraak en dan kom ik bij je langs.
-

frame is gratis en wil je best helpen

Frame staat nog op kenteken, is recht maar niet netjes, gedeelten zijn met Hamerite over geschilderd, blok en achterbrug zijn er al vanaf + wat ander spul, zal morgen ff kijken wat ik er nog van wil houden.
weet niet of je op een maandag kan, dat komt me het beste uit
Ik kan maandag 8 december vanaf 13:00uur. Kan dit ook bij jouw?zappa.suzuki schreef:kijk iemand die niet bang is zn handen vies te maken, mag ik wel
![]()
frame is gratis en wil je best helpen![]()
Frame staat nog op kenteken, is recht maar niet netjes, gedeelten zijn met Hamerite over geschilderd, blok en achterbrug zijn er al vanaf + wat ander spul, zal morgen ff kijken wat ik er nog van wil houden.
weet niet of je op een maandag kan, dat komt me het beste uit
Kun je mij jouw adres emailen naar blablabla
-
je hebt meel en heb je meeladres hier boven heel brutaal maar gewist