helaas is de middenbok van de meeste merken niet zo goed uitgedacht als die van de GS. Gewoon lomp trekken/trappen en heffen is het devies.
futurist
Middenbok
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Moet je ook bij de montage van een middenbok lompe krachten gebruiken?futurist schreef:helaas is de middenbok van de meeste merken niet zo goed uitgedacht als die van de GS. Gewoon lomp trekken/trappen en heffen is het devies.
futurist
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Nope. Dan is of de bok of je frame niet meer recht.Ouwe Reus schreef:Moet je ook bij de montage van een middenbok lompe krachten gebruiken?futurist schreef:helaas is de middenbok van de meeste merken niet zo goed uitgedacht als die van de GS. Gewoon lomp trekken/trappen en heffen is het devies.
futurist
Bouten van voetsteunen eruit, bok gaten voor de frame gaten en voetsteunen met bouten weer terugschroeven.
Middenbok heeft gezeten onder een SR42, maar ik heb het gevoel dat deze een paar mm te smal is.
Er is toch geen verschil tussen de versie voor de SR41/42 en SR43?
Er is toch geen verschil tussen de versie voor de SR41/42 en SR43?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
Haha, ik heb er een onder mijn SR42, en ik heb het gevoel dat hij een paar mm te breed is. Bij montage wordt hij altijd een beetje bij elkaar geknepen. Ruilen of gewoon wat uit elkaar buigen (mits de constructie dat toelaat)