Ik kwam net deze site tegen, selecteer soort (Dirt voor een DR800), bouwjaar, merk en type en deze site geeft een lijst met alle voorpartijen (balhoofdpen, kroonplaten en vorken) die in je fiets passen:
http://www.allballsracing.com/index.php/forkconversion
Op zoek naar een nieuw vorkje?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Aanvullende melding :
4. This front-end conversion search is based on bearing inner and outer dimensions ONLY!
Stem length may vary from machine to machine making some combinations unworkable.
As a result of front-end conversion, rake and trail may be altered, adversely affecting handling of the vehicle.
4. This front-end conversion search is based on bearing inner and outer dimensions ONLY!
Stem length may vary from machine to machine making some combinations unworkable.
As a result of front-end conversion, rake and trail may be altered, adversely affecting handling of the vehicle.
-
ff geprobeerd maar er staat geen DR 800 bij
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
?zappa.suzuki schreef:ff geprobeerd maar er staat geen DR 800 bij

En idd Leo, ze kijken alleen maar naar maten van de lagers, maar een beetje slijp- en laswerk is natuurlijk zo gedaan

Ducati 748 & DR BIG
Kweet het maar ik denk ik meld het even want ik heb gekwalificeerd personeel in mijn omgeving om de klus te klaren maar niet iedereen heeft die mazzel.Thoran schreef: En idd Leo, ze kijken alleen maar naar maten van de lagers, maar een beetje slijp- en laswerk is natuurlijk zo gedaan![]()
Verder gaat ik zometeen een stevig bedrag aftikken om de CR500 voorvork op te halen die ik gebruikt heb voor mijn project.
Deze is gereviseerd en "op gewicht gezet" van de DR800.
Vergeet deze kostenpost niet als je een crosser voorvork kiest ipv een voorkant die al op zo`n gewicht berekend is.