VERKAUFT Koffertraeger SR41

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Leo

Bij zolderopruiming gevonden.
Doe een bod
zijdragers.jpg
Nooit gemonteerd geweest door mij dus mogelijk " wat pas makende acties nodig "
Laatst gewijzigd door Leo op za jul 26, 2014 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ouwe Reus

Afbeelding

Fijn dat je weer terug bent na een machtige week in Frankrijk. DR zijn mensen die je echt gemist hebben :)

Leuk dat jij de zolder gaat opruimen, maar heb liever mooie reisverhalen!
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Leo

Ouwe Reus schreef: Leuk dat jij de zolder gaat opruimen, maar heb liever mooie reisverhalen!
Uhhhhhhh......reisverhaal ?......nou OK dan.

Het was mijn beurt om een passende tekst voor achterop de bus te verzinnen waarmee we een hoop lol tijdens de reis zouden hebben als we als 3 zwetende sardientjes in een blikje zitten waarvan de airco de 30+ graden niet aan kan op de 900 heen en 900 terug en ik koos voor:

"show us your tits" of als je het in de verkeerde volgorde las "shouw your us tits" :?

Op de heen weg scoorden we daarmee:
- 6 ontblootte manboobs :shock: en 1 set megahangers maat H die door de eigenaressen op de achterbank trots omhoog werden geslingerd ( gelukkig in verpakking )

En op de terugweg scoorde we daar mee:
- veel getoeter van wielerenners in de auto die terug kwamen van een rit in B / Lux
- een bijna aanrijding door een mannelijke bestuurder die met 1 hand aan het stuur en 1 hand aan zijn shirt perse zijn nippels aan ons wilde laten zien
- een setje heerlijk DD van een lekkere meid :verliefd: :verliefd: die friet zat te eten en onze spreuk las toen wij keerden voor haar neus.
Deze laatste heeft de 1800km helemaal goed gemaakt.

Verder veel ontluchtingsgeluiden in de cabine ( soms met bijbehorende geuren ) tesamen met meezingers uit de 80`s en de meest smerige wc`s langs de weg gezien waarbij sommige al onmiskenbaar door Patrick Kluivert bezocht waren.
frankn

Leo schreef: Bladiebla
Fotoos!

:toost: :toost: :toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Leo

frankn schreef: Fotoos!
Daar hadden we speciaal SPGD voor ingehuurd maar hij bleek niet zo snel met zijn camera uit de beschermhoes halen iedere keer dus helaas voor jullie..........
dhc6

Leo is een beetje verlegen geworden.
image001.jpg
image001.jpg (71.74 KiB) 852 keer bekeken
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Leo

dhc6 schreef:Leo is een beetje verlegen geworden
:lol: :lol: :lol:

Twas idd warm ( alle dagen 30+ op mijn boordcomputertje gezien :shock: ) dus we hadden onze kledij er maar op aangepast.
Het ging goed tot JB2D met zijn :bday: tussen de kickstarter kwam bij het starten
joebar2dakar

Leo schreef: Het ging goed tot JB2D met zijn :bday: tussen de kickstarter kwam bij het starten
Ja en t ergste was nog die blonde zuster van 20 lentes en un mooi inzicht in het ziekenhuis die er steeds overheen stond te wrijven om de pijn te laten zakken :verliefd:
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
svenl

Oeh aan kofferdragers zat ik wel al een beetje te denken (met mn blok bijna weer in mn BIG :) !
Kan ik wat verder op reis dan de ritjes naar de garage die ik tot nu toe gemaakt heb...

hoe werken die beugels, kun je daar allerlei soorten koffers aanhangen oid (nooit koffers gehad...)?
Leo

svenl schreef:hoe werken die beugels, kun je daar allerlei soorten koffers aanhangen oid (nooit koffers gehad...)?
Beugels schroef je aan je subframe en de koffers kan je weer op verschillende manieren aan de beugels hangen.
hier enkele voorbeelden met verhalen erbij.
Leo

Heute sind die Koffertraeger verkauft
frankn

Gluckwunsch!

:toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Leo

frankn schreef:Gluckwunsch!

:toost:
Danke. Der neue Eigentümer had versprochen zich bald vor zu schlagen hier im Gekkenhuis :D weil er hat vorige Woche ein SR42 gekauft.
Plaats reactie