Hoi,
na een motor trip te hebben gedaan van 3 maanden. Sta ik terug te popelen om te vertrekken.
Ik heb mijn zinnen gezet op frankrijk.
Ik heb vernomen dat het mogelijk zou zijn om van het noorden tot het zuiden te rijden puur off road.
Nu heb ik een organisatie gevonden die deze rit aanbied maar je moet er veeeeeel voor betalen.
Heeft iemand hier misschien meer ervaring met het off road rijden in frankrijk?
Iemand deze rit al gedaan?
grtjs
hannes
off road frankrijk
Moderator: ghulst
Als je vraagt naar een specifieke rit dan is het handig om aan te geven om welke rit het gaat .
Vorig jaar ben ik zelf naar Koos van Geene is midden/zuid frankrijk geweest voor 3 dagen offroad rijden.
Net zoals alle andere verhalen bij met offroad weekenden in het buitenland is er maar 1 woord voor: Geweldig!
Absoluut een aanrader en als offroad liefhebber een kans die je niet moet laten liggen.
Qua kosten waren we ong €500,- de man kwijt, das all-in van wegrijden bij huis tot weer terug zijn.
3 dagen offroad, 4 overnachtigen, 5 dagen in totaal weg.
Gemiddeld genomen schijnt 3 dagen offroad rijden in frankrijk/tjechie/polen etc gemiddeld €500 a €750,- te kosten.
Buiten de kosten om van je motor/uitrustig gereed maken voor het buitenland (Mousen/keienvangers/handkappen/setje banden die versleten zijn na de rit/fatsoenlijke camelback/reserve kleding)
Vorig jaar ben ik zelf naar Koos van Geene is midden/zuid frankrijk geweest voor 3 dagen offroad rijden.
Net zoals alle andere verhalen bij met offroad weekenden in het buitenland is er maar 1 woord voor: Geweldig!
Absoluut een aanrader en als offroad liefhebber een kans die je niet moet laten liggen.
Qua kosten waren we ong €500,- de man kwijt, das all-in van wegrijden bij huis tot weer terug zijn.
3 dagen offroad, 4 overnachtigen, 5 dagen in totaal weg.
Gemiddeld genomen schijnt 3 dagen offroad rijden in frankrijk/tjechie/polen etc gemiddeld €500 a €750,- te kosten.
Buiten de kosten om van je motor/uitrustig gereed maken voor het buitenland (Mousen/keienvangers/handkappen/setje banden die versleten zijn na de rit/fatsoenlijke camelback/reserve kleding)
verstand op nul en nadenken