Enduro-rijden in Tjechie...?
Moderator: ghulst
Wie heeft ervaring met het rijden in Tjechie vanuit pension countryHill waar een Nederlandse familie offroad rijden aanbied.
Ziet er mooi uit. (www.countryhill.cz)
Maar graag hoor ik wat verhalen van rijders die hier al eens geweest zijn...
Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
#338 EV 40+
-
- Contacteer:
Is hier vroeger al eens aan bod gekomen. Gebruik eens de zoek functie.
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Wij zijn naar Roemenië geweest, Baia Mare, waar ooit nog het WK gereden is (en volgend jaar misschien EK). Schitterende streek, rond de 800 € all in voor een week
-
- Contacteer:
Die gast was ik, is met een Waalse gids. Is getrouwd met Roemeense en kent de streek als zijn broekzak. Is wel Franstalig. Geen website.
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
ik was bei www.boehmerwald4you.de geweest. Kan ik empfehlen ! Offroad-wandeling. Probier mal die Homepage !
Tot zins, Stefan
P.S: Komme uit duitsland und kann kein niederländisch
Tot zins, Stefan
Nou, de wil is er in ieder geval, en /'ich verstehe was du meinst/'Gast schreef:ik was bei www.boehmerwald4you.de geweest. Kan ik empfehlen ! Offroad-wandeling. Probier mal die Homepage !
Tot zins, Stefan
hoi, ik ben er geweest en het is absoluut de moeite waard. je kan er mooi rijden, goeie gids en het pension is ook ok met goed eten en een bar.
tip: stem wel duidelijk af als je alleen met een eigen groep wil rijden, anders heb je daar een verrassing, dat is ons overkomen. Verder gewoon doen!!
tip: stem wel duidelijk af als je alleen met een eigen groep wil rijden, anders heb je daar een verrassing, dat is ons overkomen. Verder gewoon doen!!