Maar heb je al een echte potentiële koper Peter?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Dah is zeker zon ding um van dieje satejoekel de poten uit elkaar te houwe as ie zit te kakke, dan bleft derre vacht un bietje proper of nieLeo schreef:Kreeg vandaag toch een geil ding binnen met de post.![]()
Het stukje aluminium vakwerk is zeker gemaakt om de benen van de hond te spreiden zodat bij de grote boodschap zijn wonderschone vacht niet vies wordt.Rammelbak schreef:Ehm, een vertaling aub? Ik snap dat het iets met poep te maken heeft, verder kom ik niet![]()
De meeste doen een grotere bus op de OEM veren of kopen een set progressieve veren. Dabit heeft ooit iets speciaals gedaan waar ik de naam van kwijt ben.Rammelbak schreef:En ja Leo, ik was eigenlijk ook erg nieuwsgierig naar wat er uit de originele voorvork te halen valt. Ik kreeg het idee dat die voor niet al te veel geld flink te verbeteren valt. Nou ja, niet veel... Genoeg om er de Big voor te verkopen
Ik heb de vork van DaBit er in zitten. Die heeft er progressieve veren in gestopt en verbeter met een cartridge emulator. Ik ben geen offroadrijder, maar ook on-road maakte het een wereld van verschil.Leo schreef:Het stukje aluminium vakwerk is zeker gemaakt om de benen van de hond te spreiden zodat bij de grote boodschap zijn wonderschone vacht niet vies wordt.Rammelbak schreef:Ehm, een vertaling aub? Ik snap dat het iets met poep te maken heeft, verder kom ik niet![]()
De meeste doen een grotere bus op de OEM veren of kopen een set progressieve veren. Dabit heeft ooit iets speciaals gedaan waar ik de naam van kwijt ben.Rammelbak schreef:En ja Leo, ik was eigenlijk ook erg nieuwsgierig naar wat er uit de originele voorvork te halen valt. Ik kreeg het idee dat die voor niet al te veel geld flink te verbeteren valt. Nou ja, niet veel... Genoeg om er de Big voor te verkopen
Het ligt er denk ik aan wat je verwachtingen zijn of deze ingrepen het waar maken want de BIG zal nooit een enduro worden van 125 KG.
Tja, als je op dikke poten valt...zappa.suzuki schreef:
ook mooi, de binnenpoten van mn ktm zijn dikker dan de buitenpoten van mn Big