Nee hoor dah was dieje meh dieje Honda die wel ander leuk paadje wist te vindende antrapper schreef:zaten vorig jaar wel wat pittige stukjes in

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Nee hoor dah was dieje meh dieje Honda die wel ander leuk paadje wist te vindende antrapper schreef:zaten vorig jaar wel wat pittige stukjes in
Geen idee eigenlijk, ik weet niet wat mijn niveau is
Daar moeten we nog eens goed over vergaderen want we hebben in die 15 jaar nog nooit iemand gehad die overstapte van een BIG op een TTR600.Rammelbak schreef: Dat gezegd hebbende hoop ik wel dat ik hier nog gedoogd wordt
Ik merk dat je r zeker niet de hoofdprijs voor wilt dus ik zou zeggen : zet hem op Speurders en zet erbij bieden ( vanaf .... euro ) en ga ondertussen lekker ttr`en en kijk af en toe eens wat er al geboden is.Rammelbak schreef:Nu vraag ik me eigenlijk af, wat zou een fatsoenlijke prijs zijn om voor de Big te vragen?
Bert, heb je het voornemen om BIG's te sparen of zobert55 schreef:OK Marco was eerst , als hij afhaakt schuif ik aan in de rij,zal eerst morgen even kijken of hij op mijn project kan…….
Ik heb een aanhanger klaar staan met spullen die die kant op gaan. Misschien kan ik het erbij mikken ?Rammelbak schreef: En wel naar iemand in Algerije![]()
Rammelbak schreef: De bieder op Speurders heeft een aanvulling in natura gedaan...............
Als de aanhanger naar Frankrijk gaat wel. Als de aanhanger naar Algerije gaat dan stuur ik de stabilisator liever per postLeo schreef:Ik heb een aanhanger klaar staan met spullen die die kant op gaan. Misschien kan ik het erbij mikken ?Rammelbak schreef: En wel naar iemand in Algerije![]()
Alles wat u post in DRBIG club holland forum wordt volledig uit zijn context gehaald en zal als bewijs tegen u gebruikt wordenLeo schreef:Rammelbak schreef: De bieder op Speurders heeft een aanvulling in natura gedaan...............uhhhhhhhhhh.....
Rammelbak schreef: Alles wat u post in DRBIG club holland forum wordt volledig uit zijn context gehaald en zal als bewijs tegen u gebruikt worden