futurist
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Kweet het antwoord helaas niet voor je maar grote kans dat deze meneer het wel weet.Ouwe Reus schreef:Iemand bekend of een Produro 8eraf standaard kan worden voorzien van een (losse) db-killer ?!
Voor alles valt een dB-killer te makenOuwe Reus schreef:Iemand bekend of een Produro 8eraf standaard kan worden voorzien van een (losse) db-killer ?!
Heb er een onder de BIG zitten met een E-keur, maar zonder gaasje. Je kijkt nu zo het "zwarte gat" in, als je snapt wat ik bedoel. En geluid is fraai maar soms mag het wel ietspietsie stiller. Heb nu een demper op het vizier met zo'n roostertje voor het "zwarte gat", maar is volgens mij toch niet hetzelfde als een '"db-killer", en is dan sowieso niet demonteerbaar zoals bij de GPR wel kan.
Ja, maar of het dan een officiële goedkeuring heeft, kweet niet. Volgens Laser zijn er ook maar twee typen ProDuro's (de race en de streetlegal). Zit daarom heel erg te twijfelen of ik die andere (xe-hands) ProDuro wel moet nemen of gewoon een nieuwe, bv GPR die je standaard koopt met twee verschillende db-killers. Wat is sowieso de levensduur van een RVS demper zoals de ProDuro. En dan bedoel ik specifiek de steenwol die in de demper zit, want die kan je niet vervangen. En wat doet koolaanslag in de demper met het geluidsniveau?Thoran schreef: Voor alles valt een dB-killer te maken
Gaasje is idd niet hetzelfde als een dB-killer. Gaasje is meer een soort "vlamvanger".
Dempers kan je opnieuw laten vullen, bijvoorbeeld door http://www.luckyducyperformance.nl/ en hij maakt ook dB-killers op maat.Ouwe Reus schreef:Ja, maar of het dan een officiële goedkeuring heeft, kweet niet. Volgens Laser zijn er ook maar twee typen ProDuro's (de race en de streetlegal). Zit daarom heel erg te twijfelen of ik die andere (xe-hands) ProDuro wel moet nemen of gewoon een nieuwe, bv GPR die je standaard koopt met twee verschillende db-killers. Wat is sowieso de levensduur van een RVS demper zoals de ProDuro. En dan bedoel ik specifiek de steenwol die in de demper zit, want die kan je niet vervangen. En wat doet koolaanslag in de demper met het geluidsniveau?Thoran schreef: Voor alles valt een dB-killer te maken
Gaasje is idd niet hetzelfde als een dB-killer. Gaasje is meer een soort "vlamvanger".