Wat ik alleen in de aanmeld procedure gemist heb is de mogelijkheid een avatar op te geven, terwijl ik zie dat de nodige leden die wel hebben. Een mij nog niet bekende truc

Gert Jan
Moderators: ghulst, Jo VdB, Zot, henk-v
Niet mee eens.Harry schreef:Eerst: gewicht zit puur tussen je oren!
Wat je ook aanpast; hij blijft 50 kg te zwaar.Harry schreef:Hehehe... Dacht al dat er zo'n soort reactie op zou komen. Inderdaad is een STANDAARD super niet geweldig in de bagger, maar ik heb er een WP-upside-down vork en een volledig instelbare Technoflex acherdemper in gezet. En, geloof me, dan krijg je op slag een totaal andere motor. Nu moet je natuurlijk nog wel even een beetje gas durven geven natuurlijk en dan zoekt hij zijn eigen weg wel. Verder nog een setje Metzeler Karoo eronder om het af te maken. Toch kon ik er in de originele staat ook leuk mee overweg in het betere off-road werk.
Wat dat aggressieve motorkarakter betreft, dat is persoonlijk. Ik vind het zelf wel prettig, maar het standaard karakter vond ik helemaal niks, omdat er onderin het toerengebied helemaal niks gebeurt. Dus heb ik er een TDM-blok van de tweede generatie in gemeubeld (270 graden krukas) en dat nog een beetje gekieteld. Is nu 870 cc en zit rond de 100pk aan het achterwiel, en nu wil hij wel, ongeacht het terrein. Hij is op nog veel meer punten onder handen genomen, maar dat wordt een beetje te veel