Hey,
Heeft er toevallig nog iemand een krukasinspectiedopje liggen? Ik dacht dat ik wel redelijk makkelijk eentje uit mijn andere carterdeksel kon beunen, maar ik sla er alleen maar deuken in, of maak het inbusgat nog ronder.
Zo niet dan plak ik denk ik het andere carterdeksel op het blok. Zouden daar nog problemen mee kunnen zijn? Zoals ik zelf denk kan ik me geen complicaties bedenken.
Krukasinspectiedopje gezocht
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
CMSNL 9 Euro plus BTW en verzenden
HRT 13 tot 18 Euro plus verzenden
pakking kost ook gauw een 10tje.
Mijn mening: gewoon bij de dealer een nieuwe (09259-36007) bestellen en een redelijke dealer heeft ze waarschijnlijk nog in huis ook, kost minder dan de verzendkosten uit Frankrijk.
R
HRT 13 tot 18 Euro plus verzenden
pakking kost ook gauw een 10tje.
Mijn mening: gewoon bij de dealer een nieuwe (09259-36007) bestellen en een redelijke dealer heeft ze waarschijnlijk nog in huis ook, kost minder dan de verzendkosten uit Frankrijk.
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
-
Gewoon andere deksel er op, alsde pakking met wat vet is gemonteerd dan blijft ie heel bij demontage
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Jij hebt dan een hele grote inspectiedeksel, een waarbij je het dekselse dekseltje niet zomaar verliestThoran schreef: Zo niet dan plak ik denk ik het andere carterdeksel op het blok. Zouden daar nog problemen mee kunnen zijn? Zoals ik zelf denk kan ik me geen complicaties bedenken.

Als de spoel van de andere carterdeksel nog OK is (en ook van een SR43) is een wissel geen punt! Maar zolang de ducttape het houdt, zou ik zelf ff een kleine bestelling doen.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Ductape hield het ongeveer 20km, dus dat word em sowieso niet. Spoel etc. van het andere deksel lijken nog gewoon goed, en kabeltjes zijn zelfs beter dan wat er nu op zit.Ouwe Reus schreef:Jij hebt dan een hele grote inspectiedeksel, een waarbij je het dekselse dekseltje niet zomaar verliestThoran schreef: Zo niet dan plak ik denk ik het andere carterdeksel op het blok. Zouden daar nog problemen mee kunnen zijn? Zoals ik zelf denk kan ik me geen complicaties bedenken..
Als de spoel van de andere carterdeksel nog OK is (en ook van een SR43) is een wissel geen punt! Maar zolang de ducttape het houdt, zou ik zelf ff een kleine bestelling doen.
Hoe goed de andere pakking nog is heb ik geen idee van, maar ik heb een tube Dirko staan, dus indien nodig kan ik em gewoon dichtkleien

Ducati 748 & DR BIG
-
Klein toefje waar de pakking is gescheurd is voldoende en kan je hem gewoon gebruiken.. niet de hele deksel volsmeren.
Krijg je spijt van
Krijg je spijt van
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997