BIG aankoop

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Thoran
Berichten: 821
Lid geworden op: di okt 26, 2010 19:04
Locatie: Enschede

Leo schreef:
Thoran schreef:Ik heb nog wel wat meer Circuitposers, maar weet niet of iedereen daar op zit te wachten :P
Als je vrouw er ook iedere keer bij staat hebben we er geen enkel probleem mee.
Afbeelding
Niet mijn vriendin, niet mijn fiets, maar wel kerst:

Afbeelding
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
kantelaar
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 14, 2011 16:48
Locatie: Assen

Niet mijn fiets , helaas ook niet mijn meisje want ze is echt lekker maar wel vind ik dat zij kerst uitbeeld .

Afbeelding

hehe vreten maar de komende dagen.
Zandprutser 1e klas.
eRDeeWee
Berichten: 228
Lid geworden op: ma jan 09, 2012 21:05
Locatie: Brasschaat

Tja....
Nu heb ik geen honger meer...
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Hoe komt het toch dat alle lekkere chickies altijd in de buurt van wegracer types willen zijn

Afbeelding

Afbeelding
kantelaar
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 14, 2011 16:48
Locatie: Assen

Tja dat snap ik ook niet , sinds ik mijn tlr de deur heb uit gedaan en BIG ben gaan rijden zijn ze allemaal terug de zee in gekropen lijkt het wel.
Zandprutser 1e klas.
Thoran
Berichten: 821
Lid geworden op: di okt 26, 2010 19:04
Locatie: Enschede

En ik maar hopen dat MF de enige plaats was waar ik dit soort onkerstelijke plaatjes tegenkwam...

Nog een oldie tegengekomen:

Afbeelding
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

Ik distancieer me van dergelijke uitingen op dit nette forum.
straks mag ik van mijn meissie hier ookal niet meer naar kijken.........hahahahahaha ja natuurlijk
Futurist

PS die ducatie natte handoekhanger is echt lekker mooi (ben geen Ducati fan maar dit helpt wel)
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Thoran
Berichten: 821
Lid geworden op: di okt 26, 2010 19:04
Locatie: Enschede

futurist schreef:Ik distancieer me van dergelijke uitingen op dit nette forum.
straks mag ik van mijn meissie hier ookal niet meer naar kijken.........hahahahahaha ja natuurlijk
Futurist

PS die ducatie natte handoekhanger is echt lekker mooi (ben geen Ducati fan maar dit helpt wel)
Ik heb nog wel een stuk meer... :P

Komen toch knappere vrouwen op de Ducati af dan op de BIG. :P
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
kantelaar
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 14, 2011 16:48
Locatie: Assen

Zandprutser 1e klas.
kantelaar
Berichten: 664
Lid geworden op: wo sep 14, 2011 16:48
Locatie: Assen

Zandprutser 1e klas.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Psssst...........( ja, ik doe zelf net zo hard mee :lol: )...............we zitten hier in "big aankoop" ipv in het "cafe"
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

8) Heb vandaag bij onze vrienden van A.C. tion wat handigs gescoort, vond hem bij de ANWB of motorwinkels wat duur , de originele, gelukkig is
de nepper nu ook te koop voor €3,99
Voor als je een keer echt wilt/moet opvallen. :mrgreen:
Bijlagen
IMG_2317.JPG
IMG_2317.JPG (39.42 KiB) 2247 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
loek de kort
Berichten: 373
Lid geworden op: vr aug 30, 2013 12:08
Locatie: Aarle - Rixtel

Hoop dat t werkt op t moment dat het nodig is.
Mijn ervaring met AC tion is dat alles wat op stroom werkt problemen geeft met de bijgeleverde accu,s.
Ervaring met baardtrimmer, dashbord camera en fietsverlichting.
Als het op batterijen werkt heb heb je dat probleem niet maar dan zullen de inwendige contacten wel snel oxideren....
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

8) Dan zou het goed moeten gaan, geen accu, ik heb er zelf batterijen in moeten doen ,
en ik doe altijd wat contactspray op contactjes :mrgreen:
Maar ik heb hem zelf natuurlijk nooit nodig, tis altijd voor een ander :roll: toch?
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Voor een van de brommers zocht ik een richtingaanwijzerstuurschakelaar ( 3 maal woordwaarde ) die weinig ruimte innam.

Eerst had ik een CEV setje in gedachte die veel op Matighofen schijtspul wordt gemonteerd maar toen liep ik op mijn zoektocht tegen deze aan met meer mogelijkheden + spiegelhouder.

Binnenkort binnen en volgt er een gebruikerstest.
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

8) Als je hem nog wilt testen in een warm land zeg Spanje of Marokko, om te kijken of hij dan nog werkt, zeg ff hoe laat je weggaat
dan rij ik met je mee :D
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

de antrapper schreef:8) Als je hem nog wilt testen in een warm land zeg Spanje of Marokko
Mijn interne schakelaar slaat op tilt bij een buitentemp. > 30 graden en dan gaat het lampje uit en ik mijd die landen dan ook als de pest.
eRDeeWee
Berichten: 228
Lid geworden op: ma jan 09, 2012 21:05
Locatie: Brasschaat

Het is niet dat ik je wil stalken of zo ... :shock:, maar in de Alpen en de Auvergne is het naar het schijnt schitterend weer om rond te rijden... :toost:
dhc6
Berichten: 804
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 08:24
Locatie: Lapland Frankrijk

Inderdaad, strak blauwe lucht, rond de 20 graden. Leo-tje moet nog ff wachten.

PROOST EN EEN FIJN WEEKEND.

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

Oke, de Alpen dus, nou nog ff weten hoe laat we gaan :mrgreen:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

de antrapper schreef:Oke, de Alpen dus, nou nog ff weten hoe laat we gaan :mrgreen:
Ik meld me zodra de vlaflipspecial klaar is.
Voorrem werkt sinds een minuutje weer.
Nu even wat bouten..............halen............ en dan verder met de achterrem.
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

Rem , idd, een onmisbaar detail.
en mogen we de "Vlaflip"als doopnaam gebruiken?
vindtem wel erg leuk :mrgreen:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

de antrapper schreef: en mogen we de "Vlaflip"als doopnaam gebruiken?
Rene heeft hem bedacht en ik vond hem wel passend. :D
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Ik dacht ich mache ein Preisvorschlag van de prijs wat een voortandwiel + een achtertandwiel + verz. kosten in NL zou kosten en we zien wel:
K&T.JPG
Ja, ik weet, het is "maar" een ouderwetse O-ring ketting waar iedereen vroeguh de gehele wereld mee rondkwam maar dit wordt de asfaltset K&T

En nu ga ik mijn gaskabel "teflonnen" :wink: en de achterremleiding plaatsen.
CrazyWezel
Berichten: 3279
Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Goede avond allen,

lang geleden dat ik iets van me heb laten horen maar ik had het enigsinds druk (nieuwe werkgever die wel werk*in overvloed* voor me had, dochter gekregen, huis nogsteeds aan het verbouwen enz.)

nu begon het weer enigsinds lekkel weer te worden en toen begon het toch weer te kriebelen.. ik miste de big (stiekem!) best aardig,
de KX250 enduro was leuk speelgoed, maar met zijn 2e weg ging niet..en 2x per jaar de motor reviseren was ook niet mijn hobby dus weg weer weg gedaan, en nu moeders haar motor ook weg heeft gedaan was het leeg in de garage.

toen sloeg het virus weer toe en ben ik weer (met érrug goeie hulp van ziektewet Leo) op internet gaan zoeken naar een Big, ik dacht een leuke gevonden te hebben tot Leo me wees op een andere die 4jaar jonger was, de helft had gelopen, er veel beter uit zag, niet afgetrapt was, niet 3maanden geleden ingevoerd was én een paar 100,- goedkoper was.
de afspraak met de verkoper was zo gemaakt en toen zat de familie in de auto.. dochter gedumpt bij opa kikker en volgas naar de andere kant van nederland.

eenmaal daar was het weer liefde op het eerste gezicht :verliefd: :verliefd: even een korte rit over de dijkjes gemaakt, nog even brabants staan ouwehoeren u kent het wel, nutteloze gesprekken die toch gezellig zijn het onderwerp was vrij snel gezet: het noppenforum.......
hij haalde hier alle betrouwbare informatie vandaan, dus dat moet een top brommer zijn! *verkauft!*

gezien de afstand en het kleine dorpje waar de motor stond kreeg ik hem meteen mee, morgen even op naam zetten en dan ist weer rond.
ik ben weer in de wolken met mijn nieuwe schoonheid, al ben ik er nog niet over uit of die snavel die kleur blijft.. aan de ene kant zeggen ze 'een beetje gay is OK' maar je kunt het natuurlijk ook overdrijven..

wat betreft de technische staat, ik stond er van te kijken.. originele remschijven zonder rand.. alleen moeten de carb's opnieuw afgesteld worden, hier is een revisie set in gegaan maar aan afstellen is hij nooit meer toe gekomen.. rijd goed beroerd dus dat wordt de eerste klus. (iemand met verstand van afstellen?)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Plaats reactie