Zie bijbehorend tabelletje. Betekent dit dat ik een spoel voor lage toeren en eentje voor hogere toeren heb? De motor slaat namelijk heel vaak af bij weinig toeren, ook onder het rijden. Het is erger als hij warm is. Ik heb het hele circuit van luchtfilter en carb en zo al schoon en luchtdicht. Het was goed afgesteld en is binnen een rit van 100 km zo slecht geworden. Het is een luchtgekoelde 4 takt 600cc Rotax.
Als ik de bougiekabel (zonder kap) 1 cm van het blok houd, vonkt hij niet. Pas bij een halve centimeter. Maar ik trapte niet erg hard op de kick.
Is mijn spoel defect?
Moderator: ghulst
Twente Rulez!
-
- Contacteer:
Ja.......
Zo'n verhaal had ik dus ook met mijn hondacr125 --> en dat is best kloote.Maar als ik jou was zou ik alle contactjes schoonmaken van ontsteking/bobine enzvoort...
Mijne is nu in reparatie voor de ontsteking Dus niet maar hopen dat alles goed gaat.
Suc6
Mzls Rico
HONDA THE POWER OF DREAMS
Zo'n verhaal had ik dus ook met mijn hondacr125 --> en dat is best kloote.Maar als ik jou was zou ik alle contactjes schoonmaken van ontsteking/bobine enzvoort...
Mijne is nu in reparatie voor de ontsteking Dus niet maar hopen dat alles goed gaat.
Suc6
Mzls Rico
HONDA THE POWER OF DREAMS