Hey jongens, mijne maat (den Dirk) zoekt voor zijn project een uitlaatbocht van een DR750
Hij is bezig aan een replica van Gaston Rahier voor de rallye die we gaan rijden elk jaar in Frankrijk
Iemand (Cor-Zappa-Leo....) die wat heeft liggen voor een normale prijs?
alvast bedankt!
uitlaatbocht DR750
Moderator: ghulst
ik heb ook nog een fatsoenlijke liggen, het bedrag is zo groot als de sponsering die ik dan bij draag. Kan iedere dag opgehaald worden in Essen en daar wordt dan nog een bak koffie bijgeleverd voor de terug reis.
futurist
PS Celsa het is niet direct naast de deur maar een leuke trip binnendoor met de motor, buis kan in de rugzak.
futurist
PS Celsa het is niet direct naast de deur maar een leuke trip binnendoor met de motor, buis kan in de rugzak.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Cor, ik kom graag eens af voor een bakje koffie, dan kan ik gelijk de uitlaatbocht voor Dirk mee nemen.futurist schreef:ik heb ook nog een fatsoenlijke liggen, het bedrag is zo groot als de sponsering die ik dan bij draag. Kan iedere dag opgehaald worden in Essen en daar wordt dan nog een bak koffie bijgeleverd voor de terug reis.
futurist
Ik spreek eerst Dirk hier eens over en je hoort het wel,
Rene, ook bedankt voor het snel reageren en aanbieden van de pijp, maar via Cor is het toch makkelijker!
Wat een luxe, (had ik dan toch beter een BIG gekocht dan een XL