Wie kan alle onderdelen benoemen?

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Valt vast wel iets te regelenOuwe Reus schreef:Knap hoor om dingen "eenvoudig" doch goed herkenbaar te tekenen.
Maar zie ik nou een nieuw forum-sticker aankomen
heel scherpfrankn schreef:Een huwelijksbootje?zappa.suzuki schreef:dit was mijn valenteins kado van mn meisje...
Zo'n XLV heb ik laatst nog in het echt gezien. Zijn echt stoere fietsenLeo schreef:ik vond het leuk leesvoer in de pauze en dacht misschien jullie ook
Door zo'n ding ben ik overgestapt naar de BIG. Nou ja, niet precies die, maar een Elefant 750.Leo schreef:Dit vind ik de stoerste:Thoran schreef: Zo'n XLV heb ik laatst nog in het echt gezien. Zijn echt stoere fietsen![]()
[img]http://www.bikez.com/pictures/cagiva/19 ... Davies.jpg[/ img]
K.dtweer.Thoran schreef:Dus bij deze: LENTE!
Tenzij je ergens in Twente woont heb ik je niet van je werk gehouden door in dit heerlijke zonnetje het gerommel van een stel open luchtfilters gecombineerd met een open uitlaat door het landschap te laten knallenLeo schreef:K.dtweer.Thoran schreef:Dus bij deze: LENTE!
Het leek wel of iedereen vrij had behalve ik en de motor uit de schuur viet en langs mijn werk kwam rijden om het er even lekker in te peperen.
En toen ik klaar was met werken was het bewolkt en mocht ik op de brommer stappen.
%^%&^(**&)((