Even nadenken over onze eigen verkeersveiligheid is altijd goed.
Zeker als je met een paar goede antwoorden er ook nog gratis een rijvaardigheidstraining op het politie-oefenterrein in Lelystad mee zou kunnen winnen.
Rijvaardigheidstraining voor nop
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
dan moeten we wel zorgen dat we allemaal de goede antwoorden hebben, best leuk om met zijn allen hier op het forum de antwoorden bijeen te zoeken, ik doe mee want je bent nooit te oud of te lomp om te leren....
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Antwoord op de 1e en laatste is beide.
Rest weet ik niet zeker :p
Rest weet ik niet zeker :p
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
Tip van Flip:
Mocht je de prijs winnen val dan niet in slaap op de laatste boring km`s naar en van het oefenterrein toe / af want er staan flitspalen die je normaal van 10 km afstand ziet staan maar door de verveling zie je die ineens niet meer. Zal zeker een psycho onlogische verklaring voor zijn maar als degene voor mij niet gewaarschuwd werd door zijn GPS had ik een vette print gescoord.
Mocht je de prijs winnen val dan niet in slaap op de laatste boring km`s naar en van het oefenterrein toe / af want er staan flitspalen die je normaal van 10 km afstand ziet staan maar door de verveling zie je die ineens niet meer. Zal zeker een psycho onlogische verklaring voor zijn maar als degene voor mij niet gewaarschuwd werd door zijn GPS had ik een vette print gescoord.