Gezocht: 2 enduro motoren zonder kenteken. Liefts 4-takt

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gast

Ik zoek voor een project in Afrika 2 enduro motoren. Ik heb geen kentekens nodig. Ze gaan tesamen met een hoop ander spul in de container direct naar oost Afrika. Prijsindicatie: € 900 p/stuk
Maakt mij dus niet uit uit welk land ze vandaan komen ze gaan toch weg.

Even voor de criminelen onder ons: Ik wil geen gejatte motoren, bij mij zijn er al 3 gestolen dus daar werk ik zelf niet aan mee.
Mocht dit nog niet duidelijk genoeg zijn stuur dan even een prive berichtje dan leg ik het wat meer uitgebreid uit.
Laatst gewijzigd door Gast op vr okt 25, 2002 01:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Gast

Voor niet criminele mensen die dus een motorfiets te koop hebben om mensen in een ontwikkelingsland te helpen medicijnen te bezorgen in een woest en onherbergzaam gebied biedt maar aan wat je hebt.
Laatst gewijzigd door Gast op vr okt 25, 2002 01:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Het misverstand is opgelost en dus heb ik de boze reacties verwijderd.

Freek (die ook wel motorkoerier in Afrika zou willen zijn :wink: )
Gast

Hoi Freek,

Vanaf volgend jaar organiseren wij Enduro safari's vanuit ons eigen kamp.
Wij hebben een eigen ranch van zo'n 4000 hectare in Kenya en daar en daarbuiten gaan we speciale wiildlife en hard enduro ritten organiseren.
Uiteraard op nieuwe Husqvarna TE-450 motoren.

Binnenkort verschijnt de nieuwe web site met alle gegevens en vele foto's.
Nu is er over ons werk al veel te zien op http://www.wlci.org
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Als je nog een laatste man/ monteur/ kok/ manusje van alles/ gids nodig hebt hou ik me aanbevolen.

Ro, die op dit moment niets te koop heeft voor je.
Afbeelding
Wopke
Berichten: 155
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:46
Locatie: Rottevalle, Friesland

:!:
Een Kennis heeft nog een Honda XR250R motor te koop, prijs weet ik niet, zal informeren, als die rond jou streefbedrag zit zal ik het via deze site laten weten..
XR250 is lichte behendige fiets, uitstekende reputatie qua onderhoud duurzaamheid...

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Gast

Hallo mannen,

Bedankt voor jullie reacties.
De eerste motoren zijn gisteren per container (samen met veel hulpgoederen en 4 ambulances) naar Kenya vertrokken. Wij gaan er op 5 december achteraan en zullen de motoren daar testen en uitleg geven aan lokale mensen hoe op een enduro te rijden.
De eerste week gaan wij zelf de omgeving in (lees: de savanne op) om veilige routes uit te zetten. Het barst bij ons van de leeuwen en de olifanten. Tevens is er een binnendoor weg door de bush naar de indische oceaan (ook leuk).
Nu en binnenkort meer te zien op http://www.wlci.org
Plaats reactie