Vanwege voortdurend succes van het door mij gestarte topic "Wat heb jij vandaag aan de BIG gedaan ?" waar 80 % lijkt te gaan over dingen die jullie eerder slopen dan fixen maar een apart topic hiervoor.
Ik doe de aftrap, een + draad die op de accu zit, het oogje ervan losgetrokken per ongeluk en "en passant" ook een zwevende zekeringhouder gesloopt.
Wat heb jij vandaag aan de BIG gesloopt ?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
nou sorry Biggie, ik kan hier niet aan deel nemen, dan sta ik er alle dagen in met vaak niet al te misselijke sloperijen, meestal door mijn eigen idiote streken. (bijna allemaal door achterwiel touren of overmoedig off road rijden).
greetz Futurist
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 373
- Lid geworden op: vr aug 30, 2013 12:08
- Locatie: Aarle - Rixtel
Vanochtend koppelingskabel nr 3 in twee stukken getrokken, wordt tijd voor een originele ipv fietsremkabels
Moest ik op cross Big naar t werk, dus achterband is ook niet beter geworden.
Grootste slooppartij was een week of 4 terug, koprol voorover met de big.....
Moest ik op cross Big naar t werk, dus achterband is ook niet beter geworden.
Grootste slooppartij was een week of 4 terug, koprol voorover met de big.....
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
1. Bougie gesloopt. Verleden week startproblemen, veroorzaakt door een kapotte bougie. De bougiedop bleek niet meer lekker te klemmen op de "kop" van de bougie.
2. Ook mijn spanningsregelaar lijkt gesloopt. Heb inmiddels een nieuwe besteld die eigenlijk bedoeld is voor een BeEmEr. Eentje die 400W aankan, dus met onze 200W generator op papier nooit meer kapot gaat.
2. Ook mijn spanningsregelaar lijkt gesloopt. Heb inmiddels een nieuwe besteld die eigenlijk bedoeld is voor een BeEmEr. Eentje die 400W aankan, dus met onze 200W generator op papier nooit meer kapot gaat.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
welke is dat?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Een voor de F650/ F650GS, maar wordt ook door Aprillia en Kawa gebruikt. Is een Shindengen SH532B-12 ipv onze SH535A-12. In feite allemaal dezelfde meuk die spanningsregelaars/ gelijkrichters, maar alleen opletten dat er drie fasen de regelaar ingaan, en er een massa, constante én geschakelde uitgangsspanning aanwezig is. En je moet ff aan het solderen slaan óf nieuwe stekkertjes aan de kabel maken en deze in de oude stekkerbehuizing frommelen (maar houdt dan rekening met de andere kleuren van de bedrading). Volgens mij is deze spanningsregelaar een klein stukje groter. Maak binnenkort wel de balans op, kan dan eventueel aan de sleuteltips worden toegevoegd.zappa.suzuki schreef:welke is dat?
Jij hebt trouwens de laatste BIG versie, deze heeft de geschakelde uitgangsspanning niet (meer) nodig!
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Thanks!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997