Mannen, omdat de Hagon niks is geworden vanwege jullie goede feedback, ben ik verder gaan zoeken.
mijn bod op
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... TQ:DE:1123
werd geaccepteerd, er was geen tijd voor jullie adviezen dus maar hopen dat ie goed is.
greetz Cor
PS nu alleen nog een middenbok, tank sticker en de Dr Big (met ondertussen 1600km) kan als nieuw gemaakt worden.
Heb ook dit nog gescoord voor €65,= incl verzkn
http://www.amazon.com/dp/B000FGCZ9I/ref ... 25410_item
Nou nog iemand vinden die een mooie link buis maakt om deze
http://www.2dehands.be/motoren/accessoi ... dium=email
aan lars zijn mooie wholeshot te kunnen vast maken.......
ik heb er 3 gescoord 2 voor op de nieuwe SR43 en 1 voor op .....................zien we wel........
hagon EXIT WP er in
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
hoort eigenlijk in big aankoop natuurlijk, moderator verhuis je em even......
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Wat betreft de WP doe je waarschijnlijk (ook) een goede koop, zeker voor dat geld.
K&N, hoop dat je geen briefje krijgt van PostNl over invoerrechten (namens de douane). Vraag mij stiekem af hoeveel "winst" je ermee behaald aangezien de toevoer niet echt veel groter is dan OEM en/of de oorspronkelijke brooddoos behouden blijft.
En Lars kan een echt heel mooi "RVS verdeelstuk" maken voor jouw gave ProDuro's, maar dan moet jouw machien wel de werkplaats van Lars inrollen.
K&N, hoop dat je geen briefje krijgt van PostNl over invoerrechten (namens de douane). Vraag mij stiekem af hoeveel "winst" je ermee behaald aangezien de toevoer niet echt veel groter is dan OEM en/of de oorspronkelijke brooddoos behouden blijft.
En Lars kan een echt heel mooi "RVS verdeelstuk" maken voor jouw gave ProDuro's, maar dan moet jouw machien wel de werkplaats van Lars inrollen.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
De WP hoop ik maar het beste van maar ziet er goed uit, ook heb ik nog iets minder betaald omdat ik een tegenbod heb gedaan.
de filters waren stukken goedkoper, heb er wel 2 gekocht, invoerrechten is 10% ook over de transportkosten, dat valt wel mee dan alleen die k*t BTW en dan speel ik net kiet met hier kopen, Nederlandse bruto prijs is € 135,= korting 20% dus daar gaat mijn relatie met de groothandel hahahaha goedkoopst vond ik in DE voor rond de €80 a € 85 maar dan nog € 17 verzkn. dus afwachten maar.
Die tussen buis wordt inderdaad een moeilijke, bij Laser in Oude Tonge vragen ze een soort standaard prijs van € 250,= materiaal en werk, dan weet ik niet of dat voor één of twee dempers, ik kreeg te horen "per motor" zonder na te denken heb ik toen het gesprek beeindigd...........
Zelf kan ik het ook wel maar dan is het niet dat echt proffesioneel uiterlijk wat ik eigenlijk bij deze motor wel belangrijk vind........
Dagje Lars kan ook natuurlijk, maar dan moet het in één dag lukken anders wordt het te gek aan brandstof kosten.
Keuzes Keuzes Keuzes...............
futurist
PS @Ouwe Reus, PB je je rekening nummer eens voor de Duc dempers te betalen (bestemming komt nog wel denk ik.)
de filters waren stukken goedkoper, heb er wel 2 gekocht, invoerrechten is 10% ook over de transportkosten, dat valt wel mee dan alleen die k*t BTW en dan speel ik net kiet met hier kopen, Nederlandse bruto prijs is € 135,= korting 20% dus daar gaat mijn relatie met de groothandel hahahaha goedkoopst vond ik in DE voor rond de €80 a € 85 maar dan nog € 17 verzkn. dus afwachten maar.
Die tussen buis wordt inderdaad een moeilijke, bij Laser in Oude Tonge vragen ze een soort standaard prijs van € 250,= materiaal en werk, dan weet ik niet of dat voor één of twee dempers, ik kreeg te horen "per motor" zonder na te denken heb ik toen het gesprek beeindigd...........
Zelf kan ik het ook wel maar dan is het niet dat echt proffesioneel uiterlijk wat ik eigenlijk bij deze motor wel belangrijk vind........
Dagje Lars kan ook natuurlijk, maar dan moet het in één dag lukken anders wordt het te gek aan brandstof kosten.
Keuzes Keuzes Keuzes...............
futurist
PS @Ouwe Reus, PB je je rekening nummer eens voor de Duc dempers te betalen (bestemming komt nog wel denk ik.)
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Mooie schokbreker. Daar kan zelfs een gepimpte OEM shock niet tegenop
Zelfs als blijkt dat hij b.v. olie lekt, is dit nog een mooie shock, want je kan hem dan gewoon een onderhoudsbeurt (laten) geven en je bent voorlopig weer klaar.
Veel plezier ermee!

Veel plezier ermee!