Heeft er iemand ervaring met het verkrijgen van meer laadstroom uit een KTM
lichtspoel, er zit in mijn husaberg een \zelfde KTM lichtspoel als een 525.
Ik rij met YZT7 accu en daar wil ik een grotere ventilator op draaien,
mijn OEM KTM fan trekt de accu al leeg.
Hoe krijg ik meer laadstroom op m'n accu ?????????
Spanningsregelaar ???????, Lichtspoel ????????
Wie kan mij vertelllen hoe/wat
groet menno
KTM lichtspoel 'opvoeren'
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45
Misschien een ventilator die minder stroom gebruikt, (hoger rendement)
Of anders deze gasten eens bellen............ --> Carmo Helmond
Goede ervaringen mee, hebben er ooit een dynamo statorspoel van een Street Triple laten wikkelen
Of anders deze gasten eens bellen............ --> Carmo Helmond
Goede ervaringen mee, hebben er ooit een dynamo statorspoel van een Street Triple laten wikkelen
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
http://www.spokanister.net/ktm_stator.htm is dit iets?
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
bij mn adventure de stroom toevoer direkt van de regelaar maar de accu ipv via de draadboom. dit gaf al een stuk meer laad spanning.
ktm gebruikt wat dunnere bedrading dan normaal.
ktm gebruikt wat dunnere bedrading dan normaal.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Heren , bedankt voor de tips,
Hier kan ik wat mee.
Electrisch ben ik niet heel sterk, draadjes verbinden en logisch nadenken bij storingen lukt wel.
Maar ik kan maar net bevatten hoe je met diodes van wissel naar gelijkstroom gaat .
En meten hoeveel amp hij laad ??, ik kan alleen het volt verschil meten, en dat is minimaal .
Omdat ik een grotere/sterkere ventilator nodig heb, ivm slow wheelies en anders stapvoets werk
, heb ik gewoon meer e-power nodig.
Mijn 650 husaberg loopt meteen naar de 100+ c als hij niet rolt, en door het husaberg
waterpomp keering ontwerp, knalt die keering er dan uit , na 10min .
Dus ik ga met jullie tips aan de slag
Hier kan ik wat mee.
Electrisch ben ik niet heel sterk, draadjes verbinden en logisch nadenken bij storingen lukt wel.
Maar ik kan maar net bevatten hoe je met diodes van wissel naar gelijkstroom gaat .
En meten hoeveel amp hij laad ??, ik kan alleen het volt verschil meten, en dat is minimaal .
Omdat ik een grotere/sterkere ventilator nodig heb, ivm slow wheelies en anders stapvoets werk
, heb ik gewoon meer e-power nodig.
Mijn 650 husaberg loopt meteen naar de 100+ c als hij niet rolt, en door het husaberg
waterpomp keering ontwerp, knalt die keering er dan uit , na 10min .
Dus ik ga met jullie tips aan de slag
jazeker. Het winnende antwoord !gassen schreef:http://www.spokanister.net/ktm_stator.htm is dit iets?
http://www.trailtech.net/stators-flywhe ... tator-kits
rij met deze in de crf. http://www.trailtech.net/stators-flywhe ... -2005-2013 daarmee rijden de crf450x'en de dakar en hebben geen problemen, vraag maar aan van Pelt.
rij met deze in de crf. http://www.trailtech.net/stators-flywhe ... -2005-2013 daarmee rijden de crf450x'en de dakar en hebben geen problemen, vraag maar aan van Pelt.