http://www.sbs6.nl/programmas/wegmisbru ... er-vandoor
GeenStijl;
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments
KTM in wegmisbruikers
Moderator: ghulst
-
Hoezo niks mis met doorrijden, gewoon stoppen !!!JoeBaR schreef:zo zien we maar weer : met doorrijden is niks mis , maar zorg dat je plaat onleesbaar is !!
Die l#l met oren mogen ze van mij zijn rijbewijs afpakken, en het ritueel voor zijn ogen verbranden.
Je kind zou daar maar toevallig oversteken
waar "meneer" er zo nodig vooruit moet peren geen idee, bang voor een bon van + 30 km te hard...........
een echte vent betaald zijn prent
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
Mop mop, gas d'r op!JoeBaR schreef:zo zien we maar weer : met doorrijden is niks mis , zolang je plaat onleesbaar is !!
Jammer van die hoge snelheid in de kom idd, da's minder en natuurlijk erg gevaarlijk maar verder wel een mooie actie eigenlijk.
Kan het ergens wel begrijpen dat ie er vandoor gaat. Je bent met zo'n ding natuurlijk al snel in overtreding (kentekenplaat, spiegel, banden etc.).
Maar toch, het minste wat je in ieder geval kunt doen is niet te hard rijden, zeker binnen de kom.
We zitten al in het hoekje waarop veel geklaagd wordt, het minste wat we dan toch kunnen doen is ons gedragen, zeker in de 'bewoonde wereld' zeg maar.
Ps, 'een echte vent betaald zijn prent', mooie uitspraak, ben je toevallig politieagent..... (nooit aangehouden voor een lullige overtreding of zo? Heb er hier 1 liggen voor het inhalen van een vrachtwagen over een doorgetrokken streep, deze reed ca 5 km/h, ben ik goed ziek van, 227 euro . Ok, het mag niet maar het heeft niks met verkeersveiligheid te maken, maar goed dat er politie is.....)
KTM 250 EXC, 250 SX
er moet weer een voorbeeld gemaakt worden van het kind dat daar toevallig loopt ... kinderen kunnen overal toevallig lopen , ook plekken waar ze niet horen te lopen en dus ook voor jou motor of auto dus bespaar me dat stomme gelul .joebar2dakar schreef:Hoezo niks mis met doorrijden, gewoon stoppen !!!JoeBaR schreef:zo zien we maar weer : met doorrijden is niks mis , maar zorg dat je plaat onleesbaar is !!
Die l#l met oren mogen ze van mij zijn rijbewijs afpakken, en het ritueel voor zijn ogen verbranden.
Je kind zou daar maar toevallig oversteken
waar "meneer" er zo nodig vooruit moet peren geen idee, bang voor een bon van + 30 km te hard...........
een echte vent betaald zijn prent
4 strokes only !!
-
Kinderen en andere verkeersdeelnemers kunnen overal toevallig oversteken, en daar hoor je rekening mee te houden, en met deze actie die deze motorrijder uithaalt word daar zeer weinig rekening van zijn kant mee gehouden.JoeBaR schreef: er moet weer een voorbeeld gemaakt worden van het kind dat daar toevallig loopt ... kinderen kunnen overal toevallig lopen , ook plekken waar ze niet horen te lopen en dus ook voor jou motor of auto dus bespaar me dat stomme gelul .
Lekker makkelijk, wil jou wel eens horen als er iemand uit je naaste omgeving door zo'n "jachthond" aangereden word
Hoop dat jou/ hun leven meer waard is als zijn boete bedrag van €1400,-
Maar wat ik al eerder schreef........... Een echte vent betaald zijn prent !!!
( dan hoef je niet van zulke acties uit te halen )
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
In een natuurgebied was ik hem ook wel gepeerd.
Maar wegrijden terwijl je net voor je eigen huis staat, das niet erg tactisch
Maar wegrijden terwijl je net voor je eigen huis staat, das niet erg tactisch
verstand op nul en nadenken