Aldi aanbieding Medion-PDA-GPS

GPS, (detail)kaarten enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
sjikkentip

Hallo,

Wie heeft er de nieuwe aanbieding gezien van de Aldi voor volgende week :?:
Een Medion PDA met GPS en tal van accessoires,houder,houder voor wagen,sigarettelader,2 kaartjes van 256mb,Benelux standaard geladen,enz...

Voor de prijs van : 499€ !!!!!!

Heeft er al iemand een PDA op zijn endurostuur gemonteerd om trips mee uit te stippelen :?: Zou dit met een degelijke houder een beetje schokbestendig zijn :?: Waterbestendig,temaken eventueel:?:
Aan het einde weet men niet meer wat aan te schaffen voor op de enduromotor :!: :!: :!:
Sjikkentip :multi:
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Husa Boy
Contacteer:

hmm Medion

bij een van de vorige promo's die digi gekocht van Medion maar werkte al niet den helft meer na 2 weken :roll:

terug binnen gedaan en al mijn geld terug gekregen
das wel positief
No Limit YFZ
Contacteer:

Weet dat ze bij www.Touratech.de verschillende zaken hebben voor PDA hebben voor de motor. Denk wel dat het meer bedoeld is voor tourmoto's dan voor enduro. Dan zou ik toch voor de Garmin gaan.
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Fr@venture

Ik heb enige tijd geleden een Palm Tungsten T3 gekocht.
Dit zou echt een beest van een PDA moeten zijn.
En inderdaad handig groot scherm erg klein om mee te nemen. Via infra rood makkelijk met je GSM te verbinden en zo ben je in no time aan het internetten E-mailen etc. Allemaal erg makkelijk onder weg.
En dus dacht ik ook dat het handig zou zijn om dat ding aan mijn Garmin GPS III+ te koppelen. Kun je tijdens vakanties makkelijk routes up-loaden / down-loaden en met de juiste S/W (Pathaway) kun je zelfs onderweg nog routes voorbereiden op je Palm......dacht ik.
Inmiddels heb ik kabels aangeschaft, S/W gedownload maar er zit een bug in de Palm waardoor communicatie met de GPS voorlopig niet mogelijk is. Ik had je graag betere ervaringen gemeld.
Verder weet ik dat Pathaway S/W erg handig is maar voorlopig alleen voor Palm OS beschikbaar is. Komend voorjaar ook voor Pocket PC.
Ozi Expolrer is nu al verkrijgbaar voor Pocket PC. Groot voordeel hiervan is dat er ook een PC versie van is.

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
dvanleur
Contacteer:

Hoe zit dat met zand, water en de schokbestendigheid van een Palm :?:

Gaat dat allemaal goed, of moet je om de paar weken een nieuwe kopen :?:
Fr@venture

Dennis,
Ik denk dat je weinig mensen zult treffen die daar een antwoord op weten.
Ieder die zijn Palm lief heeft stopt 'm netjes in z'n binnenzak en haalt 'm pas te voorschijn als de motor stil staat. Als je weet dat een Garmin GPS van binnen vol met kit zit omdat een aantal vitale delen anders kapot trillen, en als je dan ook weet dat Touratech uiteindelijk haar houders voor deze GPS nog eens van extra soepele ophangrubbers heeft voorzien omdat de GPS anders toch nog kapot gaat....... tja, dan ben je eigenlijk een rund als je je Palm het zelfde gunt!
(maar bij Touratech.de hebben ze er speciale hardcases voor)

By the way, ik heb inmiddels wel een kabel gevonden waarmee mijn Tungsten T3 aan de GPS III+ kan worden gekoppeld. Samen met PathAway werkt het heel goed. Routes voorbereiden, downloaden, uploaden helemaal toppie.

Succes,

Fr@ventre
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
Freek
Site Admin
Contacteer:

Aldi heeft 'm weer in de aanbieding.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Plaats reactie