Bilstain met Jo VdB en pruus

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
pruus
Contacteer:

Niet normaal zo gaaf als het er is! Was heel weinig volk, en de meesten waren ook nog bang om hun motor vies te maken, dus Jo en ik waren er echt de kings vandaag. Bij gebrek aan kompetitie dan maar. 's morgens toen ik arriveerde viel er nog effe wat natte sneeuw, maar dat was eigelijk overbodig, want het was er al glad genoeg! In begin had ik flink problemen, mede door m'n k.....bril. Maar als die Jo aan je voorvork begint te trekken kun je de motor gerust afzetten! Gelukkig ging het me na een uurtje beter af en kwam ik meestal alleen boven. Echt een topdag.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Jo VdB

Hallo Pruus (Hans),

ook voor mij was het weer een leerrijke dag! En ja, het was lekker vettig en glad in Bilstain. Nu nog even die 2takt omruilen voor een (KTM)4takt ... Voor mij was het ook een toffe dag.

Jo VdB
adje

Toch weer overleeft lees ik.
Ik ben niet van plan om er nog eens naar toe te gaan.
Geef mij het zand hier bij ons in de buurt maar en af en toe een rit in het buitenland is ook wel leuk , maar om daar in bilstain op een "vierkante meter" een beetje gaan rondrijden en de hele tijd dezelfde stukjes te rijden vindt ik echt niets meer aan.
Dit is mijn mening hierover en er zullen hier vast meerdere mensen niet mee eens zijn.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie

Ik ben er nog nooit geweest, dus ik moet nog een keer, helaas :wink: :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
pruus
Contacteer:

@ Ad f. Snap wat je bedoelt, Ad. Maar gisteren vond ik het er toch echt een uitdaging. Komt door de omstandigheden natuurlijk. Zou er ook niet elke week willen rijden, maar ga er zeker nog eens heen als het droog is.
Vind het wel een voordeel, als je technische stukken gaat uitproberen, dat je nooit te ver van je auto of hulp bent verwijdert. In principe rijd ik ook het liefst snelle stukken, of kruip-sluip-werk, maar ik vind dat ik ook het werk in Bilstain moet aankunnen.
@ Huskie.Probeer dan aftespreken met N!co en z'n maten, kom ik ook mee. Trouwens je kunt er ook overnachten in appartementen voor 4 personen, 30 zeuro p/p.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Jo VdB

pruus schreef: Trouwens je kunt er ook overnachten in appartementen voor 4 personen, 30 zeuro p/p.
Hans,

je Frans is toch niet je dat :wink:

30 Euro is voor 2 personen
Per persoon komt er 10 euro extra bij
---> 50 euro voor 4 personen in totaal

Jo VdB
pruus
Contacteer:

oeps! Had zeker niet zo'n beste tolkbui.
Erik V

Het moet weer lukken. Gisteren besloten we nieuwe wegen te zoeken vanuit Riemst tot in......Bilstain. Klokslag 12 u waren we er en we hebben er een hapje naar binnen gewerkt, rond 13u zijn we aan de terugweg begonnen. Met wat geluk hadden we elkaar tegen het lijf gereden. Wij zijn niet op het domein geweest, wegens geen tijd, maar de volgende keer kennen we de baantjes al wat beter, en dan wordt er zeker geklauterd daar in Bilstain. Volgende keer hopelijk wel : See you :lol:
N!co
Contacteer:

pruus schreef: @ Huskie.Probeer dan aftespreken met N!co en z'n maten, kom ik ook mee. Trouwens je kunt er ook overnachten in appartementen voor 4 personen, 30 zeuro p/p.
Spreken we af :D Ergens in het vroege voorjaar :?:

Maken we er gelijk een noppenforum-meeting van 8)
pruus
Contacteer:

@ Erik V. Mag ik mee als je gaat verkennen?
@ N!co. Word een bastard dan, noppenforum en zac. Haha.
huskie

Heee heb ik ook nog wat in te brengen? :wink:
Maar dit jaar zal ik op de noppenmeeting verschijnen waar die ook gehouden wordt. Erewoord
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
adje

De noppenforum meeting wordt toch zeker niet weer in Bilstain gehouden zeker :twisted:
Als dat zo is dan kan je mijn naam helaas doorstrepen :(
Ik zou zo 1 2 3 ook niet weten waar we ergens iets af kunnen spreken maar als iemand een idee heeft laat dan maar horen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Erik V

@ pruus :
Het verkennen doe ik het liefst met mijn vaste clubgenoten, maar eens als de rit op punt staat ben je altijd welkom Hans. Als die noppenforum-dag in Bilstain doorgaat is het misschien een idee om vanuit Riemst naar daar te rijden en s'avonds ook weer terug, we zullen dan wel vroeg moeten vertrekken om op een redelijk uur daar te zijn. We zien wel.
Gast

ad f. schreef:......als iemand een idee heeft laat dan maar horen..
Wat zijn de eisen waar de dagindeling / plek aan moet voldoen indien Bilstain niet herkozen wordt ?

LEO
N!co
Contacteer:

Ee, ik heb niet gezegd dat Bilstain DE noppenmeeting wordt dit jaar, maar als we er met zijn 3en zijn mag je het wel een beetje zo noemen ;)

huskie schreef:Heee heb ik ook nog wat in te brengen? :wink:
Maar dit jaar zal ik op de noppenmeeting verschijnen waar die ook gehouden wordt. Erewoord
Ja, noem maar een datum voor Bilstain 8)
Gast

N!co schreef:....Ja, noem maar een datum voor Bilstain.....
Ik krijg net een fax binnen; het wordt Bilstain :lol:

LEO
huskie

Moet ik naar bilstain en naar de noppendag, zooo krijg het nog druk.
Waar moet de noppendag aan voldoen.
1/gezellige mensen met een motor of zonder
2/1000 ha vrije natuur om in rond te hobbelen met alles er op en er aan.
3/een crosscircuitje voor de springers onder ons

Ik denk dat er buiten zoiets als bilstain niet veel te vinden is in NL/Belgie.
Iets centraler mag van mij wel, maar ja..

Hee Ad, in jullie buurt is vast nog wel een leuk crosscircuit en dan kunnen we van daaruit ook offroaden.
Aaaiii je hebt dan natuurlijk wel een districtslicentie nodig, zeker?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
pruus
Contacteer:

Haha, kun je zien hoe dingen een eigen leven gaan leiden! Ik probeer al een tijdje wat aftespreken met N!co omdat we samen in de zelfde race-serie rijden en het leuk zouden vinden om ook 'es samen offroad te gaan.
Van een " officiele " noppenforum-dag is voorlopig geen sprake. Natuurlijk is, wat mij betreft iedereen welkom, maar mijn bescheiden mening is dat de forumleden demokratiesch moeten besluiten waar we elkaar ontmoeten. Hiervoor is Bilstain mijns inziens niet geschikt, omdat het voor velen erg ver reizen is maar ook en vooral omdat de groep er snel uitelkaar zal vallen. Persoonlijk voel ik veel voor een weekend met een gids of een gezamelijke roadbook-rit.
Rudy
Contacteer:

We zouden ook een topic kunnen openen in het evenementen forum om het een en ander te bespreken of niet?
Opzich kan ik me wel voorsnellen dat ad geen zin heeft in bilstein want ik denk dat je er na een poosje gewoon uitgekeken ben. Mar eerlijk gezegt zou ik ook geen andere (betaalbare) oplossing weten :oops:
pruus
Contacteer:

Ja Rudy, Ad heeft zondermeer gelijk. Als het mooi weer is vliegt alles verschillende kanten op en bij slecht weer is het er best link. Maar vertel dan maar waar je anders terecht kunt met z'n allen, met of zonder kenteken. Grevenbroich misschien? Is een echte crossbaan met wat omliggend terrain.
pruus
Contacteer:

Erik V schreef:@ pruus :
Het verkennen doe ik het liefst met mijn vaste clubgenoten, maar eens als de rit op punt staat ben je altijd welkom Hans. Als die noppenforum-dag in Bilstain doorgaat is het misschien een idee om vanuit Riemst naar daar te rijden en s'avonds ook weer terug, we zullen dan wel vroeg moeten vertrekken om op een redelijk uur daar te zijn. We zien wel.
Als je de rit klaar hebt houd ik me aanbevolen, Erik. Kan je gelijk zien waar de problemen liggen voor de iets mindere rijders.....
john b

huskie schreef:Moet ik naar bilstain en naar de noppendag, zooo krijg het nog druk.
Waar moet de noppendag aan voldoen.
1/gezellige mensen met een motor of zonder
2/1000 ha vrije natuur om in rond te hobbelen met alles er op en er aan.
3/een crosscircuitje voor de springers onder ons

Ik denk dat er buiten zoiets als bilstain niet veel te vinden is in NL/Belgie.
Iets centraler mag van mij wel, maar ja..

Hee Ad, in jullie buurt is vast nog wel een leuk crosscircuit en dan kunnen we van daaruit ook offroaden.
Aaaiii je hebt dan natuurlijk wel een districtslicentie nodig, zeker?
en een zwembad met masseusses om te ontspannen als 4de optie :)
doe wat je niet laten kunt
Plaats reactie