hallo na jaren op een bandit hebben door gebracht .
ben ik op zoek gegaan naar iets anders avontuurlijker dus heb ik een dr800 van 93 voor weinig kunnen kopen .
ik ben roberto en woon in het belgishe limburg ben 37 jaar en dus al een weekje in het bezit van de dr eerste km zijn zalig en gan ook eens een cursus off road volgen .
iemand leuke sites voor onderdelen en bagage want vindt niet zoveel .
tot een van dees
greetz roberto
even voorstellen
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Mwa dag meneer spaghetti!

Stefan Hessler van Dr-Big-Shop.de is een goede (maar niet al te goedkope) bron van BIG onderdelen.

Stefan Hessler van Dr-Big-Shop.de is een goede (maar niet al te goedkope) bron van BIG onderdelen.
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic

Welkom hier !
CMS.nl
Roukama
Motowebshop
Zijn een paar webshops waar ik wel eens wat bestel

Ook bij je lokale motordealer kun je meestal terecht voor onderdelen die ze voor je kunnen bestellen.
Maar van elkaar ruilen en kopen is meestal voordeliger

Zandprutser 1e klas.
Hoi Robert,
Welkom bij de grootste kleinste club en veel leesplezier hier.
Schroom niet een vraag te stellen mocht je ergens mee zitten.
Big gerelateerd = in een nieuw topic openen en al het andere kloppen want de bel doet het niet in het cafe
Ik haal mijn spullen vaak van Ebay.de
Welkom bij de grootste kleinste club en veel leesplezier hier.
Schroom niet een vraag te stellen mocht je ergens mee zitten.
Big gerelateerd = in een nieuw topic openen en al het andere kloppen want de bel doet het niet in het cafe

Ik haal mijn spullen vaak van Ebay.de
-
Welkom en tot ziens bij de volgende rit
En voor bagage gebruik ik Ortlieb rack packs, maar Otlieb heeft ook zijtassen, voordeel van tassen is dat ze niet verbuigen als je valt

En voor bagage gebruik ik Ortlieb rack packs, maar Otlieb heeft ook zijtassen, voordeel van tassen is dat ze niet verbuigen als je valt

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Welkom hier, Jacqmaer in Genk is een hele goede en schappelijke dealer. In Genk zit nog een forum lid die je zeker op weg kan helpen bioj de beginselen van het off road rijden die ook bij jullie in de buurt wel de nog leuke baantjes weet. Hij doet alles wel op een DR650 en hij kan daar goed meeuit de voeten. We hebben in 2008 samen de OER gereden. Was fun met zijn tweeen die ongeveer gelijkaardig reden. Je vind hem onder zijn forum (en echte ) naam Carlo. PB hem eens.
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Even schaamteloos dit topic kapen: de Mikuni sproeiers op de site van Roukama, passen die ook in de carbs van de Big?kantelaar schreef:Roberto ,
Welkom hier !
CMS.nl
Roukama
Motowebshop
Zijn een paar webshops waar ik wel eens wat bestel![]()
Ook bij je lokale motordealer kun je meestal terecht voor onderdelen die ze voor je kunnen bestellen.
Maar van elkaar ruilen en kopen is meestal voordeliger
En bovenal natuurlijk: welkom alhier meneer Albertooo

bedankt voor de welkom hier en de tips over websites.
nu nog 1 klein vraagje welke banden nemen op de dr is meestal voor op de weg en soms eens een cursus off road of is het beter een reserve set te hebben .
denk dat met een noppenband niet echt fijn is op de weg al staat het wel stoer .
groetjes
nu nog 1 klein vraagje welke banden nemen op de dr is meestal voor op de weg en soms eens een cursus off road of is het beter een reserve set te hebben .
denk dat met een noppenband niet echt fijn is op de weg al staat het wel stoer .
groetjes
stoer is niet belangrijk, zeker niet als je op je plaat gaat
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Zelf ben ik uitermate tevreden over de Heidenau K60 Scout. Welbeschouwd zijn het grove straatbanden waar je ook op gravel goed mee uit de voeten kan. Echt blubber-ervaring heb ik er niet mee. Ze gaan lang mee en op de straat kan je er leuk mee spelen.

-
robertodr schreef:bedankt voor de welkom hier en de tips over websites.
groetjes
Als je de zoekfunctie gebruikt vind je genoeg info over banden

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997