- 301113.2.jpg (108.76 KiB) 3552 keer bekeken
- 301113.3.jpg (131.83 KiB) 3552 keer bekeken
- 301113.4.jpg (158.3 KiB) 3552 keer bekeken
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
SHIT, ZIT IK HIER IN DAT K*T DICHT SLIBBENDE BELGIEdhc6 schreef:Te glad en teveel sneeuw, maar prachtig !
Hey René, Je hebt een fraaie "achtertuin". Zoals je weet ben ik van plan om volgend jaar een paar een BIG ritje te maken door (in ieder geval) Duitsland en Frankrijk, en lijkt mij leuk om jou ook eens beter te leren kennen. Speel al lang met de gedachten om een échte rit te maken met de brommer en moet het maar gewoon een keer doén denk ik. Vrouwtje ziet het alleen niet zo zitten. Maar ik zeg altijd "Beter spijt van dingen die ik wél gedaan heb, dan spijt hebben van dingen die ik hád moeten doen". Pech voor haar .dhc6 schreef:Vanaf eind maart ben je welkom, dan is de sneeuw echt weg !!
R
Dat zou gaaf zijn. Precies in Lap zijn als wij r ook zijn. Misschien toch een setje noppenbanden voor je meenemen voor in Lap ? Kan je kiezen.dhc6 schreef:Gewoon doen, even goed afspreken wbt datum ivm werk. Of met de club meekomen!
Rene, 2 zonen en een locale vriend leclerc genaamd. Zij zouden vanuit Lapalise meerijden naar Briancon met ons allen om daar de hoge toppen ritten mee te rijden.DR-Big schreef: Ben ik nog iemand vergeten?
Ik gooi het voorstel in de brabobus.DR-Big schreef: Briancon (is met een goede route over de tolweg in één dag te doen Leo!)
+1 .......futurist schreef:Ook de veiligheid is belangrijk en hoe dan ook hoe groter de groep hoe vaker dat de groep uit elkaar valt en er met heen en weer rijden toch ongewenst onveilige situaties ontstaan en er per dag verdomd weinig km's worden gedaan. Per dag wisselende groepen met min of meer afgesproken pauze plaatsen gaat natuurlijk ook goed.
Futurist