Howdy allemaal
Ik heb een hondaCR125 uit '88 en mijn voorband is gescheurd (zitten scheuren in) dus binnekort zal der een nieuwe op moeten .Weet iemand wat zo'n band ongeveer kost?
Alvast bedankt
Mzls Rico
Noppen-voorband
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
55 euro, dan heb je dunlop.
-
- Contacteer:
Ja Mensen....
Ik heb een KTM zonder blokkie derbij gekregen en daar zaten 2 mooie 21 inch noppen bandjes op
Dus iedereen bedankt
En spreek jullie soon
Mzls Rico
Ik heb een KTM zonder blokkie derbij gekregen en daar zaten 2 mooie 21 inch noppen bandjes op
Dus iedereen bedankt
En spreek jullie soon
Mzls Rico
Go BIG or go home ...
Hoeveel profiel moet een voorband eigenlijk hebben voordat je er niet meer fatsoenlijk mee kunt rijden
Als achterband heb ik Pirelli Lagunacross, dat is een heerlijk bandje voor in het zand, en kammen erop joh... Net ploegbanden
Als achterband heb ik Pirelli Lagunacross, dat is een heerlijk bandje voor in het zand, en kammen erop joh... Net ploegbanden
Het rijden (zeg het sturen) begint vooral vervelend te worden als de voorband schuin is afgesleten. Dit schuin afslijten gebeurt vooral bij het rijden op de verharde weg (tijdens het remmen). Na montage van een nieuwe band zul je dan merken dat de motor weer veel beter/scherper stuurt op de crossbaan
-
- Contacteer:
En zo komt het er opneer dat je niet op de weg moet rijden met een crosserJoop schreef:Het rijden (zeg het sturen) begint vooral vervelend te worden als de voorband schuin is afgesleten. Dit schuin afslijten gebeurt vooral bij het rijden op de verharde weg (tijdens het remmen). Na montage van een nieuwe band zul je dan merken dat de motor weer veel beter/scherper stuurt op de crossbaan
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300