Ik heb een keer de clutch slave cilinder van mijn sx250 '03 vervangen omdat het zuigertje zwaar ging.
Nummertje 61 op 't plaatje :
Maar nu is de koppeling weer erg zwaar,open gehaald,blijkt de o-ring vd koppelingszuiger in zeer slechte staat,maar deze is niet los te verkrijgen,dan zit je meteen aan een nieuwe slave cilinder.
Heeft iemand een betere optie,die ik misschien over 't hoofd zie ?
clutch slave cilinder KTM
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo jan 14, 2004 11:09
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Go BIG or go home ...
zo n o ringetje kun je in de automateriaal zaak halen , er is niks speciaals aan.
mocht je m nergens kunnen vinden dan slaag je gegarandeerd bij vota in de lipijnstraat in amsterdam , hun hebben alles wat betreft afdichtingen. oude o-ringetje even meenemen.
wat voor olie heb je er in zitten. er mag alleen minerale olie in , die van Total ( bij tankstation te krijgen) is prima geschikt , deze wordt ook gebruikt in het veersysteem van Citroen .
als je er rem olie inmikt gaan je afdichtingen stuk.
mocht je m nergens kunnen vinden dan slaag je gegarandeerd bij vota in de lipijnstraat in amsterdam , hun hebben alles wat betreft afdichtingen. oude o-ringetje even meenemen.
wat voor olie heb je er in zitten. er mag alleen minerale olie in , die van Total ( bij tankstation te krijgen) is prima geschikt , deze wordt ook gebruikt in het veersysteem van Citroen .
als je er rem olie inmikt gaan je afdichtingen stuk.
4 strokes only !!
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo jan 14, 2004 11:09
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Heb er indd de groene olie inzitten,bij de mxzaak vandaan.Die o-ring is er niet zo maar 1...Als.je 'm een keer in het echt hebt gezien weet je wat ik bedoel.
Go BIG or go home ...
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: wo jan 14, 2004 11:09
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
He menno jij ook hier inmiddels problem solved
Go BIG or go home ...