Offroad / enduro kleding

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gast

Hoi,

Ik ben op zoek naar een of meerdere zaken in Nl / B waar ze een flinke voorraad offroad / enduro kleding hebben hangen en waar ik eerst met mijn lange lijf verschillende jackets kan passen om tot de juiste keuze te komen.

Tot dusver heb ik alleen maar boeken onder mijn neus gedrukt gekregen waar ik mijn keuze uit diende te maken.

Alvast bedankt voor uw reactie.

LEO
Jo VdB

Leo,

a) bij KTM Sommer in Oberhausen in het Roergebied (nabij Essen) hebben ze naast KTM kledij ook kledij van ALpinestars, Fox, ... Bel hen eens.

b) van 15 - 25 januari is het weer Auto en Motorfietssalon in Brussel. Hier staan veel invoerders met hun merken. Daar kan je ook wel wat passen als je dat vraagt.

c) in Brussel (Sint Pieters Leeuw) is ook een zaak waar ze erg veel hangen hebben. Dit is (ik dacht) Van Zeebroeck Moto's . Eventueel combineer je beiden (b+c)
Als je de naam zeker wil weten, dan zoek ik het wel op. Maar ik ben er eens geweest, en ze hebben echt VEEEEL hangen, zowel nieuwe collectie als overjaars. En van verschillende merken.

Jo VdB
Gast

Deze ?

VAN ZEEBROECK MOTORS
BERGENSESTEENWEG 168
1600 ST PIETERS LEEUW

LEO
Jo VdB

Dat is hem inderdaad .

Ring rond Brussel, afrit 16 - richting St-Pieters-Leeuw.
Open van maandag tot zaterdag van 10.00 - 18.00 uur.

Bel hen eens op voor wat extra info. Dan ben je zeker dat je hier in jouw geval terecht kan.

Jo VdB
Ad Ketelaars
Contacteer:

Bij Sommer heb je naast de hele KTM lijn, weinig keuze zoals ik het kan beoordelen. In het afgelopen nummer van Moto Verte stond een uitgebreide test van motorkleding. Als je daar de hand op kunt leggen dan wordt je wel wat wijzer. Wat ik me zo herrinner is, dat Acerbis en Sinisalo kleding er zeer goed uitkwamen. Verder heb ik geen idee wie er veel soorten en maten kleding heeft hangen. Ikzelf mag altijd neuzen in het magazijn van vandeKuinder (Sinisalo) in Hilversum, keuze genoeg daar :D
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Gast

Anonymous schreef:Deze ?

VAN ZEEBROECK MOTORS
BERGENSESTEENWEG 168
1600 ST PIETERS LEEUW

LEO
Prijs van een endurobroek Sinisalo (waterdicht) kleur zwart bij Van Zeebroek:215€; Officiele prijs Sinisalo: 187€ !!!!!Gezien in een ander winkel!!! En ook nog korting op te krijgen eventueel.....
Ik spreek hier enkel van recente kledij en niet van overstocks want hierin kan niet vergelijken....
Jo VdB

Van prijzen bij Van Zeebroeck heb ik geen enkel idee. Maar toen ik eens ben gaan kijken (omdat ik er toch in de buurt was) , toen hing er wel veel kledij.

(En stocks kosten natuurlijk ook geld... :wink: )

Jo VdB
Ad Ketelaars
Contacteer:

In Oirschot (Brabant) zit iemand die achter zijn huis een groot atelier heeft waar je enduro/offroadkleding op maat kunt laten maken. Dit alles tegen lagere prijzen dan de merkkledij. Vormgeving en afwerking zijn gewoon mooi Ik heb het adres even niet paraat maar kan het opzoeken.
Gast

Ad Ketelaars schreef:...Ik heb het adres even niet paraat maar kan het opzoeken.....
Hoi Ad,

Ik zou je heel erkentelijk zijn als je dat adres opzoekt want ik woon redelijk dicht bij Oirschot.

LEO
adje

Ken je Cor Dam dan niet ? ( CD kleding )
Die woont in oirschot bij dat pleintje waar de edah ook is ( of is die intussen weg daar ?)
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Ad Ketelaars
Contacteer:

Dat is ie inderdaad Ad. Tel 0499775069. Laat nog eens horen op het forum of het iets geworden is. Het is al tijden geleden dat ik er ben geweest.
Gast

Als het goed is bedoelen we dan deze meneer:

C M L Dam
0499-575069
Molenstraat 39 5688AC Oirschot
Fax 0499-575681
(bron: www.detelefoongids.com)

Tot mijn grote spijt had ik tot aan vandaag nog nooit van deze zaak gehoord :oops: :oops: :oops:

Aangezien ik 1.91 ben en mijn motormaat 2 meter + gaan wij zeker bij deze zaak op bezoek en wij zullen hier verslag van uitbrengen.

Groeten en nogmaals bedankt voor al uw reacties !

LEO
Gast

Afgelopen vrijdagavond op bezoek geweest bij de fam Dam te Oirschot.

Zeer vriendelijk ontvangst en verstand van zaken !

Ze maken en repareren achter hun woonhuis in eigen beheer allerlei soorten motorkleding. U wilt het, zij maken het (indien mogelijk natuurlijk)

Wij kwamen voor de endurojacken en dan hebben ze verschillende maten als voorbeeld hangen die je dan kan passen.

Wij kwamen allebei uit op een bovenmaat (schouder) die 1 maat groter is dan de ondermaat (middel/heupen) en wij wilden de achterkant langer dan standaard en een bergvak achterop, klitteband overal ipv drukkers en een andere kleur :wink: en waterdicht.

We hebben dus eigenlijk het voor ons persoonlijk perfecte jack samengesteld voor 125 euri per jack.

Ze hadden ook een bijpassende crossbroeken maar die hadden we al een.

Mocht u ooit in de buurt komen van Oirschot en nog motorkleding nodig hebben is het zeker een aanrader !

LEO
Plaats reactie