Sorry, tis een honda filmpje, maar wel een lekkere voor het slapen gaan... (waarom maakt Suzuki dat nou niet???)
http://derestricted.com/motorcycles/hon ... lly-video/
OJ
Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
hoe waren die vorige wekelijkse check's dan gedaan, op vrijdag middag na een paar pinten hahaha
mooi mazzel kom je net niet met stukken te staan.
kon eRDeWee niet zeggen, die is "op stationair" sorry "ralentir" heet dat bij ons, naar huis moeten komen nadat zijn gas kabel was gebroken net vóór zijn wekeleijkse controle
futurist
mooi mazzel kom je net niet met stukken te staan.
kon eRDeWee niet zeggen, die is "op stationair" sorry "ralentir" heet dat bij ons, naar huis moeten komen nadat zijn gas kabel was gebroken net vóór zijn wekeleijkse controle
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 373
- Lid geworden op: vr aug 30, 2013 12:08
- Locatie: Aarle - Rixtel
Heb op al mijn motoren een noodreparatiekitje bestaande uit boutjes moertjes, tieraps, universele gas en remkabels, nippeltjes etc.
Wat je als reserve meeneemt gaat overigens nooit kapot
Snap dan ook niet dat ze bij parijs-Dakar geen compleet blok achterop knopen 
Wat je als reserve meeneemt gaat overigens nooit kapot


DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
Maar goed dat ik destijds zelf wakker schoot toen ik je (bijna) die kabel voor een Transalp opgestuurdekantelaar schreef:Hey Ouwe reus ,
Ik was gister superblij met de nieuwe koppelingskabel.
De oude hing nog maar aan 4 draadjes bij de hendel kwam ik achter na mijn wekelijkse check.
Top !

Geef die kabel gelijk een likkie vet, gaat 'ie lekker glijden en gaat 'ie langer mee

Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Ik kreeg van een vriend een linkje toegestuurd met een motor die nog wel eens een vervanger voor mijn Big zou kunnen zijn. Ik heb nog mijn bedenkingen
http://www.anwbmotor.nl/nieuws/brutus-e ... otorrijden


http://www.anwbmotor.nl/nieuws/brutus-e ... otorrijden

Ik zal geluk hebben gehadfuturist schreef:hoe waren die vorige wekelijkse check's dan gedaan, op vrijdag middag na een paar pinten hahaha
mooi mazzel kom je net niet met stukken te staan.
kon eRDeWee niet zeggen, die is "op stationair" sorry "ralentir" heet dat bij ons, naar huis moeten komen nadat zijn gas kabel was gebroken net vóór zijn wekeleijkse controle
futurist

Zandprutser 1e klas.
Ouwe Reus schreef:Maar goed dat ik destijds zelf wakker schoot toen ik je (bijna) die kabel voor een Transalp opgestuurdekantelaar schreef:Hey Ouwe reus ,
Ik was gister superblij met de nieuwe koppelingskabel.
De oude hing nog maar aan 4 draadjes bij de hendel kwam ik achter na mijn wekelijkse check.
Top !.
Geef die kabel gelijk een likkie vet, gaat 'ie lekker glijden en gaat 'ie langer mee
Kep er Kabelvet in gespoten , soepel dat ie is

Zandprutser 1e klas.
Als ze dat doen en de rijders gebruiken dat blok krijgen ze een berg straftijd .loek de kort schreef:Heb op al mijn motoren een noodreparatiekitje bestaande uit boutjes moertjes, tieraps, universele gas en remkabels, nippeltjes etc.
Wat je als reserve meeneemt gaat overigens nooit kapotSnap dan ook niet dat ze bij parijs-Dakar geen compleet blok achterop knopen
Zandprutser 1e klas.
Dat ligt in welke klasse je rijdt. De fabriekstoppers hebben gewoon voor elke dag een nieuw blok bij zich... In de marathonklasse mag het niet.kantelaar schreef:
Als ze dat doen en de rijders gebruiken dat blok krijgen ze een berg straftijd .
OJ
-
- Berichten: 373
- Lid geworden op: vr aug 30, 2013 12:08
- Locatie: Aarle - Rixtel
waar t om gaat is dat hetgeen je als reserve meeneemt nooit kapot gaat.
Reserveblok zal dan ook niet gebruikt hoeven worden

Reserveblok zal dan ook niet gebruikt hoeven worden




DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
-
- Berichten: 8373
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Bijna waar, meeste gereedschap en reserve delen die ik bij me heb worden door/voor andere gebruikt maar helaas wel een stuk of 6 lekke banden moeten fixen onderweg
Altijd rijdend met de Big thuis gekomen behalve 1 x met een kapot blok [woonwerk], 1 lekke voorband [woonwerk], lekke oliekoeler[ woonwerk, door geschuurd]
offroad 1 x een losse uitlaatbout vast moeten zetten, 1 afgelopen ketting door een bevroren modderspoor [ samen met 4 andere Bigs
]
kettingvisje gebroken toen ik door een ijsplaat van 7cm dik zakte, maar verder niks volgens mij

Altijd rijdend met de Big thuis gekomen behalve 1 x met een kapot blok [woonwerk], 1 lekke voorband [woonwerk], lekke oliekoeler[ woonwerk, door geschuurd]
offroad 1 x een losse uitlaatbout vast moeten zetten, 1 afgelopen ketting door een bevroren modderspoor [ samen met 4 andere Bigs

kettingvisje gebroken toen ik door een ijsplaat van 7cm dik zakte, maar verder niks volgens mij

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 373
- Lid geworden op: vr aug 30, 2013 12:08
- Locatie: Aarle - Rixtel
helemaal met je eens zappa 

DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
-
- Berichten: 373
- Lid geworden op: vr aug 30, 2013 12:08
- Locatie: Aarle - Rixtel
Jullie gebruiken die BIG's volgens mij op een niet bedoelde manier, wel respect daarvoor hoor.
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
Me too........................tot die ene keer dat ik hem uitleende aan CW ergens in 2010 ...............zappa.suzuki schreef: Altijd rijdend met de Big thuis gekomen
Is volgens mij ook meteen het laatste ritje met de BIGclub geweest



- de antrapper
- Berichten: 2200
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn


Big Bigger Tiger en weer Big 

Zap houd een gangetje aan waar je zowieso beter bij kan staan
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Verhip das waar ook.de antrapper schreef:Was dat toen, dat Zap last van zijn zitvlak had en staande moest rijden?
Toen was i de avond voor de rit naar de IT geweest en ipv van naar de WC de darkroom ingelopen en daarom moest i heel de rit blijven staan en richting aangeven met zijn benen.
Ik meen me te herinneren dat er en fotoreportage van die rit is ( en dat we die rit nog uit moeten rijden )
Klopt dat ?
- de antrapper
- Berichten: 2200
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn


vandaar die bon

Big Bigger Tiger en weer Big 

DR-Big schreef:Dat ligt in welke klasse je rijdt. De fabriekstoppers hebben gewoon voor elke dag een nieuw blok bij zich... In de marathonklasse mag het niet.kantelaar schreef:
Als ze dat doen en de rijders gebruiken dat blok krijgen ze een berg straftijd .
OJ
Oh, weer iets geleerd!
Zandprutser 1e klas.
-
- Berichten: 8373
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Kreeg alleen 1 bon voor niet gebruiken van mn knipper licht.. was nog aardigde antrapper schreef:Heeftie dat tegen die agent gezegd?
![]()
vandaar die bon


Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 373
- Lid geworden op: vr aug 30, 2013 12:08
- Locatie: Aarle - Rixtel
Net nog aan de BIG gelast. balhoofdlagers vervangen en crossband voor erop.
Direct de achterkant ook ff en dan: Gas erop en t bos in.
Direct de achterkant ook ff en dan: Gas erop en t bos in.
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB