Offroad rit Markelo...

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gast

Wie gaat????

Helaas kan ik alleen maar toekijken hoe mensen om mij heen de rit rijden (dit i.v.b. met een veel te lang durend rugprobleem :cry: ). Maargoed, aangezien ik toch ga kijken kan ik meteen opletten of ik nog mensen van hier tegen kom :D
Hein van Buuren

Hee Huskygirl,

Ja ik ga morgen naar Markelo met een ...........jawel Husky (WR 360), die inmiddels loopt as een retteketet zonder startproblemen.
Maar zo meteen eerst nog even werken tot 22:00 uur vanavond en dan op een holletje naar huis om in de mand te kruipen want morgen is het weer vroeg dag.
P.S Nog een vraagje aan jou
Ben jij het die met een actiefoto op de site van Ben van Erp staat?
8)
Gast

Hoi Hein,

Ja, heb je goed gezien, dat van die website.... :o sta d'r inderdaad op, sterker nog, wel vaker dan eens.... :oops:

Ben je morgen nog ergens aan te herkennen? Behalve een Husky wr 360? Daar zullen er morgen vast wel meer van zijn :-)

Ik ben duidelijk te herkenen aan een dikke geel/ blauwe Husqvarna / Ben van Erp jas, en ik zal d'r waarschijnlijk met een vriendin lopen die ook niet kan rijden omdat ze vorige week d'r kniebanden (tijdens een offroad rit) heeft gescheurd (klein scheurtje, maar ze zit nu in't gips.. rijd toch lastiger). Ik duim voor jullie voor droog weer!
Gast

Hoi Huskygirl,

Ook ik heb zo'n gele Ben v Erp jas en verder nog wel geel blauwe kleding.
Verder nog wat van Erp stickers enzo.
En duimen voor goed weer? Dan zullen je duimen inmiddels wel zeer doen want hier in Arnhem regent het momenteel (7:00 uur) pijpenstelen en volgens Pelleboer duurt dat tot in de loop van de dag.
Als ik die Pellenboer vandaag te pakken krijg ....................
See you in Markelo.
:stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
Gast

Volgens de radar beelden op weerkamer.nl zijn de regenbuien aan het wegtrekken, hoop alleen dat dat snel gaat :(

Het wordt een bagger rit :evil:

K' zal uitkijken naar een WR 360 rijder met Ben van Erp kleding en een gele husky jas, alleen denk ik dat er daar vandaag ook wel meer zullen zijn... kans is groter dat je mij vind :)
Hein van Buuren

Ken je die mop van die off the road rijders die naar Markelo gingen?
Die gingen dus voor niks want het was helaas afgelast. :cry: :cry:
Toen maar een paar uur bij mezelf in de buurt gereden (kwam er nog een stuk of 6 tegen die naar Markelo waren geweest).

Husky girl,
Ben jij ook degene die de kleding voor Ben showed?
Volgens mij wel!
Misschien treffen we elkaar volgende week (dan s'avonds eerst maar effe bellen of het doorgaat).
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Gast

Ja, die mop die ken ik maar al te goed!!! En zo grappig vond ik hem niet :twisted:

We hadden op de snelweg al zo'n donkerbruin vermoeden, en toen we Markelo in reden en een massale uittocht van enduro fietsen tegen kwamen werd ons vermoeden bewaarheid... We zijn dus omgekeerd hebben bij het AC nog ff een bakkie gedaan en verder genoten van een overwachte vrije zondag middag :cry:

Enne voor de rest :wink:
Hein van Buuren

Die gast van zondagochtend was ik dus.
Was met m'n duffe koppie vergeten in te loggen.
Ja, uh noppes dus, zag er wel aardig mooi uit wat ik vanaf de straat op sommige stukken kon zien.
Next time.
Gast

Hoi Hein,

Zo blonT ben ik nu ook weer niet, had al in de gaten dat jij het was... je ging zo feiloos door op het onderwerp :wink:

Hopen dat Varsseveld wel doorgaat, zal d'r in ieder geval zijn om te kijken...
Hein van Buuren

Hoi Huskygirl (ik zal je nickname maar aanhouden),

Ik schat jou zeker niet blond (dus dom) in.
Een vrouw die enduro rijdt en ook nog eens op een Husky is absoluut niet dom (ook al zou ze blond zijn).
Zondag ga ik ook naar Varseveld (al bel ik nu zaterdagavond wel effe om te checken of het doorgaat, had ik afgelopen zaterdagavond niet gedaan, over blond gesproken............)
P.S heb je de nieuwe TE 450 al besteld??
Ik heb hem al wel in levende lijve gezien, prachtbike!!!
:wink:
peewee

hey Hein,

Jammer dat ie niet doorging in Markelo. Die 450 reed trouwens ook in Handel rond. Schijnt iemand van MOTO73 op rond te rijden. Ziet er wel gaaf uit ook.

Nou heb je dat ding van jouw met nieuwe kop wat uitgebreider kunnen testen en bevalt het??

groetjes Paul
Hein van Buuren

Hoi Paul,

Ja de nieuwe kop zit erop.
Monteren was eenvoudig, en met het juiste gereedschap lukt het wel.
Het werkt feilloos, echt een openbaring.
Ben afgelopen zondag na terugkomst uit Markelo hier in de buurt een stevig aan het raggen geweest.
Onderweg een paar keer de motor afgezet (of gevallen) en gestart, als een zonnetje !
Ik heb met het afspuiten de omgeving van de decompresseur wel ontzien (sowiezo, want electronische gedeelte zit daar ook in de buurt).
Ga jij zondag naar Varseveld (als het doorgaat)?
Groeten,
Hein.
Plaats reactie