http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/futurist schreef:zou op sturen idd wel mee vallen dan??
futurist
Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Leo schreef:http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/futurist schreef:zou op sturen idd wel mee vallen dan??
futurist
€24 en centen valt idd wel mee, wie heeft er een tank sr43 over die de wereld over mag????
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
SPgoesdakar is zijn magazijn aan het opruimen en struikelde daarbij over ettelijke KG`s aan DRBIG spullen.futurist schreef: €24 en centen valt idd wel mee, wie heeft er een tank sr43 over die de wereld over mag????
futurist
Niet normaal wat i allemaal bewaard heeft voor als er een keer ...................en die keren kwamen niet en het stapelde maar op.
koplampen tellers bekabeling achterbruggen wielen voorvorken tanken luchtfilerbakken ik kan het zo gek niet bedenken wat ik allemaal zag en het gaat allemaal de verkoop in want er moet ruimte komen.
nou, durf (en kan) geen foto van mijn "magazijn" te plaatsen want dan ........................
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Wees gerust, je kan je vrouw vertellen dat er een bigger is die nog meer dan jou en Iwan in opslag heeft liggen.futurist schreef:nou, durf (en kan) geen foto van mijn "magazijn" te plaatsen want dan ........................
futurist
Ik werd er stil van toen we in zijn magazijn op zoek gingen naar voetsteunen.
Btw, hoe is het met je vrouw ?
met ons moeke gaat het wonderwel goed, de laatste operatie is goed gelukt en deze dokter is ook duidelijk overtuigender geweest dat ze echt lang genoeg voorzichtig en rustig aan moet doen. we zijn nu bijna 6 weken verder en ze gaat sinds een paar dagen naar fysiotherapie en ze merkt dat het goed gaat komen. gelukkig, nog wel minstens 6 tot 8 weken eer ze weer een beetje mag gaan werken. 17 okt wordt er een nieuwe scan gemaakt en daar volgt een stappen plan voor reintegratie uit.
dank voor de belangstelling en van al jullie de opbeurende steun uitingen hier op het forum. lijkt onbelangrijk maar dat is het zeker niet zeker omdat we (de meesten) ook geen onbekenden meer zijn en als je ouder wordt ga je hier steeds meer bij stil staan.
ik ga ook weer aan wat meer motor rijden denken dat is er de laatste maanden (ook door andere factoren) bijna niet van gekomen.
greetz Futurist
dank voor de belangstelling en van al jullie de opbeurende steun uitingen hier op het forum. lijkt onbelangrijk maar dat is het zeker niet zeker omdat we (de meesten) ook geen onbekenden meer zijn en als je ouder wordt ga je hier steeds meer bij stil staan.
ik ga ook weer aan wat meer motor rijden denken dat is er de laatste maanden (ook door andere factoren) bijna niet van gekomen.
greetz Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Hoop echt dat het goed komt met moeke Cor!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper
Ze heeft er goed weer bij om lekker rustig aan te doen,
Lekker kalm aan dus.
Lekker kalm aan dus.
Big Bigger Tiger en weer Big
Gaat de goede kant op Cor!
Goed om te horen Cor!
Ik ga binnenkort beginnen met het oude BIG-blok te demonteren, zijn er nog speciale onderdelen waar ik op moet letten, of die ik zeker moet bewaren omdat ze nog wel eens stuk willen gaan?
Ik ga binnenkort beginnen met het oude BIG-blok te demonteren, zijn er nog speciale onderdelen waar ik op moet letten, of die ik zeker moet bewaren omdat ze nog wel eens stuk willen gaan?
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
wat dacht je van alles te bewaren wat niet echt helemaal kapot is, en delen die maar een beetje kapot lijken ook gewoon bewaren.
vrijwilligers genoeg hier om het voor je te bewaren, hahahahaha, alleen maar als je zelf geen plek hebt hoor.
Futurist
vrijwilligers genoeg hier om het voor je te bewaren, hahahahaha, alleen maar als je zelf geen plek hebt hoor.
Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Contacteer:
He Biggers bedankt voor de reakties.
Kan altijd overwegen een tank te verschepen naar Sur.
Wat zal de staat zijn van die tank?
Ik ben getogen naar een auto onderdelen zaak en heb zo een "fiberglass repair kit" gekocht voor metalen tanks.
Ben op het net geweest om te zoeken naar tanks voor de big - heb alleen voor het broertje DR650 een tank gevonden.
Zelf een maken van (dat zwarte middel) carbon fiber. Zal het bestand zijn tegen benzine en de trillingen van de Big?
Wie?
Andre
Ik ben getogen naar een auto onderdelen zaak en heb zo een "fiberglass repair kit" gekocht voor metalen tanks.
Ben op het net geweest om te zoeken naar tanks voor de big - heb alleen voor het broertje DR650 een tank gevonden.
Zelf een maken van (dat zwarte middel) carbon fiber. Zal het bestand zijn tegen benzine en de trillingen van de Big?
Wie?
Andre
Vraag het aan Rene (dhc6) die hier op het forum zit, die heeft er zéker ervaring meeAndre schreef:He Biggers bedankt voor de reakties.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Bekijk ook dit: http://www.bayarearidersforum.com/forum ... p?t=145975Andre schreef:He Biggers bedankt voor de reakties.
Wie?
Andre
Ducati 748 & DR BIG
- de antrapper
Leo schreef:Das Meer bedoeld i.de antrapper schreef: Duitse meren?
Hans, als ze er toevallig 2 hebben zou je er dan 1 ( komplete )voor mij willen scoren ? die van de Action gaan niet boven de 100km p/u
de Cordo 12 ligt hier niet voor het oprapen, de man begreep niet echt wat ik bedoelde ( thhuu) maar had wel een andere voor 35 euries.
Ik heb dus maar voor de prijs van een zak patat bij A.C Tion een teller gekocht, ik gebruik hem toch alleen met RB ritjes, daar is
boven de 100 niet aan mij besteed, en indien niet nodig , in de jaszak
Big Bigger Tiger en weer Big
Het Action ding doet het ook (echt !) nooit meer als je een X boven de 100 km/h uitkomtde antrapper schreef:
[boven de 100 niet aan mij besteed, en indien niet nodig , in de jaszak
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
€35 euri ? das 10 stuks A.C. Tion tellers.de antrapper schreef:de Cordo 12 ligt hier niet voor het oprapen, de man begreep niet echt wat ik bedoelde ( thhuu) maar had wel een andere voor 35 euries.:
Doe een reserve in je jaszak voor het geval je een keer berg af gaat met dat pakhuis van je en net 101 rijdt want geloof jonge reus maar, hij doet dan alleen nog maar chineesche tekens geven.de antrapper schreef:Ik heb dus maar voor de prijs van een zak patat bij A.C Tion een teller gekocht, ik gebruik hem toch alleen met RB ritjes, daar is
boven de 100 niet aan mij besteed, en indien niet nodig , in de jaszak
-
- Contacteer:
Dank voor de suggesties.
We hebben de tank met de repair kit voor metalen tanks gedaan.
En met de 2e tank die we hebben zullen we experimenteren als we een carbon fiber tank maken.
Zo dadelijk de tank uitproberen,
Als alles goed is rijden we zondag naar het oosten van het land.
1x GS1200 en 1x DL650
Andre
We hebben de tank met de repair kit voor metalen tanks gedaan.
En met de 2e tank die we hebben zullen we experimenteren als we een carbon fiber tank maken.
Zo dadelijk de tank uitproberen,
Als alles goed is rijden we zondag naar het oosten van het land.
1x GS1200 en 1x DL650
Andre