Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
vandaag op bezoek geweest bij motorzaakje.
eigenaar was weer eens van zijn motor (off the road) gevallen, ik tegen hem: da krijg je ervan als je niet kunt rijden.
de grap is dat hij een van de beste is op het racecircuit.....
tis een brabo en een hele toffe gozer en die kunnen gelukkig wel tegen een geintje
eigenaar was weer eens van zijn motor (off the road) gevallen, ik tegen hem: da krijg je ervan als je niet kunt rijden.
de grap is dat hij een van de beste is op het racecircuit.....
tis een brabo en een hele toffe gozer en die kunnen gelukkig wel tegen een geintje
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
- de antrapper
Roepen ? van boven de rivieren ? iets over barbo's ? [schijnhelig mode on] zou niet weten wat [schijnheilig mode off]
Big Bigger Tiger en weer Big
Vanavond gespot in Arnhem, blauwe BIG met zonder stickers en met dubbele koplamp. Iemand van hier?
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Let op!
Het abonnement van dit forum staat op het punt om te verlopen. Als de beheerder van dit forum niet vóór 13-09-2013 het abonnement verlengt, zal het forum vanaf die datum niet meer bereikbaar zijn.
Hee jongens,
Ik denk dat we een lidmaatschap moeten gaan invoeren om Freek financieel te ondersteunen.
Het abonnement van dit forum staat op het punt om te verlopen. Als de beheerder van dit forum niet vóór 13-09-2013 het abonnement verlengt, zal het forum vanaf die datum niet meer bereikbaar zijn.
Hee jongens,
Ik denk dat we een lidmaatschap moeten gaan invoeren om Freek financieel te ondersteunen.
Oh jee, de stekker wordt uit de noppen getrokken. Jongens (en niet te vergeten Ans), ik ga jullie wel missen
En 't komt vast wel goed!
En 't komt vast wel goed!
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
jaaa, wat moeten we daar nu van denken, zullen we vast afspreken dat we elkaar ontmoeten op een topic dat we starten op all raod maniacs of zo. ga jullie anders ook wel erg missen en dan weet ik ook niet waar er weer eens iets te beleven is.
F*CK
greetz Futurist
F*CK
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
D'r is ook een topic op MF... Maar een eigen forumdeel is natuurlijk fijner.futurist schreef:jaaa, wat moeten we daar nu van denken, zullen we vast afspreken dat we elkaar ontmoeten op een topic dat we starten op all raod maniacs of zo. ga jullie anders ook wel erg missen en dan weet ik ook niet waar er weer eens iets te beleven is.
F*CK
greetz Futurist
Ducati 748 & DR BIG
- de antrapper
Een hoekje op het GS Forum
- de antrapper
maar wat voor bedragen praten we?, ik ben best van zins om een bijdrage te doen.
als het naar ratio van berichten gaat, zijn we goed de lul
Tussen de €25 en €75 per jaar...de antrapper schreef:maar wat voor bedragen praten we?, ik ben best van zins om een bijdrage te doen.
Ducati 748 & DR BIG
Wij zijn de heavy users onder de clubs, zowel qua onderwerpen als reacties
Met andere woorden: bij ons worden de meeste zinvolle discussies gevoerd . Als je bijvoorbeeld de laatste reactie bekijkt van bijvoorbeeld de all-road club (2011), kan ik mij voorstellen dat daar wel de stekker wordt uitgetrokken
Het BIG Café is ook nog eens goedkoper dan een echt café . Dus ik zeg in stand houden die boel.
Met andere woorden: bij ons worden de meeste zinvolle discussies gevoerd . Als je bijvoorbeeld de laatste reactie bekijkt van bijvoorbeeld de all-road club (2011), kan ik mij voorstellen dat daar wel de stekker wordt uitgetrokken
Het BIG Café is ook nog eens goedkoper dan een echt café . Dus ik zeg in stand houden die boel.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
- Edwin
- Contacteer:
Ik sta al klaar met een hamer om mijn dochters spaarspotje een mep te geven om zodoende mijn bijdrage te leveren
Ik wacht het wel even af, maar indien het allemaal stopt hier, dan inderdaad op een ander punt afspreken voor de 13e van deze maand.
Grz Edwin
Ik wacht het wel even af, maar indien het allemaal stopt hier, dan inderdaad op een ander punt afspreken voor de 13e van deze maand.
Grz Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
Ik heb ook nog een potje staan...Edwin schreef:Ik sta al klaar met een hamer om mijn dochters spaarspotje een mep te geven om zodoende mijn bijdrage te leveren
Grz Edwin
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Ja maar dat potje kan beter niet kapot maken want dat kost je veel meer als€75 per jaar
Wie werpt zich op om te zorgen dat we weten hoe het werkt en waar het geLd naar toe moet. Die moet gelijk zijn rekening nummer pb en naar iedereen die een bijdrage wil doen. Ik stort gewoon €10 of€ 15.
Greetz futurist
Wie werpt zich op om te zorgen dat we weten hoe het werkt en waar het geLd naar toe moet. Die moet gelijk zijn rekening nummer pb en naar iedereen die een bijdrage wil doen. Ik stort gewoon €10 of€ 15.
Greetz futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Reken ook op mijn bijdrage. Dit forum moet blijven! Er is zoveel kennis en ervaring aanwezig dat het zonde zou zijn als er ineens.........................nix meer is
Groeten
Groeten
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Ik zal mijn rek nummer aan iedereen die geld over wil maken via de PB publiceren en dan zorg ik dat het op de perfecte plek terecht komtfuturist schreef: Wie werpt zich op om te zorgen dat we weten hoe het werkt en waar het geLd naar toe moet
Ik denk dat Freek op vakantie is ( samen met Zappa aan het zee kajakken ) en helemaal niet aan de verlenging van het contract gedacht heeft.
Ik zal hem eens een PB /mail doen wat zijn gedachten zijn over het noppenforum.
- de antrapper
dat is het nadeel als je pa van 87 nog steeds een pc heeft dan stuurt hij zulke foto's van mij,
het zat er al vroeg in,
het zat er al vroeg in,
- Bijlagen
-
- img184.jpg (22.09 KiB) 1961 keer bekeken
Laatst gewijzigd door de antrapper op za sep 07, 2013 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.