Hoi, ben bezig met een projectje.
Een huskie CR125 uit 1999. Drijfstang stuk, gat in het carter etc etc. De foto's hebben jullie al gezien.
Dankzij jullie ondersteuning heb ik het carter al laten lassen, en ben ik nu toe aan de drijfstang.
De bedoeling is om er een pro-x drijfstang in te laten zetten(goed geprijst hoop ik) en een pro-x zuigertje. Nieuwe cilinderkop heb ik ook nog nodig maar dan is hij ook weer als nieuw.
Nu vroeg ik mij af of de motor nog verandert is de afgelopen jaren. Mechanisch gezien, niet wat cilinder betreft want dat geloof ik wel.
Afgelopen jaren zullen ze zeker wel de poorten etc hebben verandert.
Maar de motor zelf volgens mij niet. Wie weet hier van?
Zoals Rudy al had gezegd kon ik ook nog wel wat tunen aan het geheel en dus ben ik aan het frezen gegaan. Heb in het hele inlaat traject al scherpe hoeken weg gehaalt. Dat zal voor een gas response zorgen van heb ik jou daar
Afijn wie heeft er een 1999 gehad en heeft nu een 2000, 2001 of 2002 etc.
tot later
Zijn de huskies 125cc de afgelopen jaren verandert motortech
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Over het geheel genomen kan je heel makkelijk zien of modellen veranderd zijn. Als je b.v. een cr125 heb uit 1993 zit daar zo goed als hetzelfde blok onder als mijn ex 99 cr (heb ook een 93er gehad vandaar de vergelijking). Poorttimingen enz zijn anders maar voor de rest zit er echt amper verschil tussen (powervalve is iets anders....).
Maak anders eens een poortmap van die cilinder van je huskie , kan ik hem eens vergelijken met mijn cr cilinderje (aangezien de slag precies hetzelfde is )
http://macdizzy.com/cylinder_map.htm staat hoe dat moet (zowizo een geweldige site dat )
edit: met een beetje geluk kan ik aan drijfstangen/zuigertjes voor weinig komen , zal vanmidaag wel ff aan iemand vragen
Maak anders eens een poortmap van die cilinder van je huskie , kan ik hem eens vergelijken met mijn cr cilinderje (aangezien de slag precies hetzelfde is )
http://macdizzy.com/cylinder_map.htm staat hoe dat moet (zowizo een geweldige site dat )
edit: met een beetje geluk kan ik aan drijfstangen/zuigertjes voor weinig komen , zal vanmidaag wel ff aan iemand vragen
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ik zal een poortmap maken, was ik zowiezo van plan(just for fun).
Ik ken die site, het is alleen jammer dat ze nu een betaald forum hebben.
Ik ben van plan prox te gaan gebruiken, die voert drijfstangen voor huskies 125. En die zijn betaalbaar. Maar ik waardeer je aanbod. Thx Ruud.
ps: omdat je nu al auto's mag rijden wordt Rudy Ruud.
Ik ken die site, het is alleen jammer dat ze nu een betaald forum hebben.
Ik ben van plan prox te gaan gebruiken, die voert drijfstangen voor huskies 125. En die zijn betaalbaar. Maar ik waardeer je aanbod. Thx Ruud.
ps: omdat je nu al auto's mag rijden wordt Rudy Ruud.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
dat forum is idd betaald geworden , al stond dr helemaal niet zoveel boeiend op vond ik sommige topics waren wel leuk....huskie schreef:Ik zal een poortmap maken, was ik zowiezo van plan(just for fun).
Ik ken die site, het is alleen jammer dat ze nu een betaald forum hebben.
Ik ben van plan prox te gaan gebruiken, die voert drijfstangen voor huskies 125. En die zijn betaalbaar. Maar ik waardeer je aanbod. Thx Ruud.
ps: omdat je nu al auto's mag rijden wordt Rudy Ruud.
http://2stroke-tuning.mine.nu/main.php is een nederlands tuningsforum (spam spam )
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
hehehe , k ben dr super mod ofzohuskie schreef:Hee wat leuk.
Is het een goed forum??
Zal het zelf wel gaan doorlezen, maar ik zag jouw naam al staan, dus...
maar het niveau is daar best oke
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Heel leuk forum, Rudy.
Ga ik zeker weer wat van opsteken. Heb je er nog meer zo?
Hou me aanbevolen.
bibi
O ja las iets over die divider in de carburateur. Ga ik zeker proberen te maken. Of kopen ..
Ga ik zeker weer wat van opsteken. Heb je er nog meer zo?
Hou me aanbevolen.
bibi
O ja las iets over die divider in de carburateur. Ga ik zeker proberen te maken. Of kopen ..
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
die powerblade , wou ik zelf ook al gaan makenhuskie schreef:Heel leuk forum, Rudy.
Ga ik zeker weer wat van opsteken. Heb je er nog meer zo?
Hou me aanbevolen.
bibi
O ja las iets over die divider in de carburateur. Ga ik zeker proberen te maken. Of kopen ..
rudy die maar eens naar bed gaat
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ik heb in januari 2003 een power now van DSP sports uit amerika laten komen en ik heb echt het gevoel gehad dat het een nep ding is.
Toen ik het erin had gezet merkte ik er echt helemaal niets van.
Ik heb het er nu weer uit gehaald en het scheelt helemaal niets in vermogen of beter starten e.d.
Ik heb het dus een paar keer erin en eruit gehad maar het doet niets.
Nu heeft VHM het importeurshap van powerblade wat precies hetzelfde is als de power now.
Toen ik het erin had gezet merkte ik er echt helemaal niets van.
Ik heb het er nu weer uit gehaald en het scheelt helemaal niets in vermogen of beter starten e.d.
Ik heb het dus een paar keer erin en eruit gehad maar het doet niets.
Nu heeft VHM het importeurshap van powerblade wat precies hetzelfde is als de power now.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
op dat forum heeft iemand (met ik geloof een rgv250 ofzo) er wel goeie ervaringen mee , ik verwacht dat het zowizo alleen bij een 2-takt echt werkt.....ad f. schreef:Ik heb in januari 2003 een power now van DSP sports uit amerika laten komen en ik heb echt het gevoel gehad dat het een nep ding is.
Toen ik het erin had gezet merkte ik er echt helemaal niets van.
Ik heb het er nu weer uit gehaald en het scheelt helemaal niets in vermogen of beter starten e.d.
Ik heb het dus een paar keer erin en eruit gehad maar het doet niets.
Nu heeft VHM het importeurshap van powerblade wat precies hetzelfde is als de power now.
tja die busjes rijden niet zo hard met het uitgaan , en varseveld >>loo is best een eindhuskie schreef:ja doe maar, wat een tijden zeg
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Past niet op jouw huskie , huskie
Voor een 2 takt zijn het andere modellen.
Kijk maar eens op de site.
http://www.dspmoto.com/powernow.html
Voor een 2 takt zijn het andere modellen.
Kijk maar eens op de site.
http://www.dspmoto.com/powernow.html
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/